TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Spotify in de S

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by ebullio, Dec 21, 2015.

1. dvroegop

dvroegop Member

Waar heb ik dat vaker gehoord?

Ik vind het wel raar. Ze sturen keurig een mailtje uit. Het haalt zelfs de pers: Tesla krijgt Spotify. Maar vervolgens is het weer totale radio stilte (letterlijk en figuurlijk).

Wel grappig: op een forum las ik dat iemand hier een complot in zag: als je dan Spotify 'krijgt' dan gebruik je zoveel dataverkeer, zeker in het buitenland, dat het wel een kwestie van afspraken moet zijn tussen Tesla en de telecom providers. Nou, wat hem betreft mooi niet: hij trapt er niet in en gaat geen Spotify gebruken in zijn auto.

Zucht...

2. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

Er is geen 'buitenland' voor de mobiele data dekking die Tesla Motors inkoopt.

3. dvroegop

dvroegop Member

Ik ben die discussie maar niet eens aangegaan....

4. Herbie65

Herbie65 eigenaar TESLAND.COM en AlloyGator.nl

Kerst 2016.....

5. ERvee

ERvee member

5cc1545fe0f7b2652658b7cbbe094aba.jpg

Heb even musk tijd omgezet naar de voor ons allen wat bekendere Gregoriaanse kalender. Zoals duidelijk is met deze berekening gaat het nog maar 'even' duren.

6. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Daar lopen ze toch maar een paar weken door achter?
    Ik geloof dat er donderdag nog ergens kerst gevierd gaat worden?

7. gelden

gelden Well-Known Member

Inderdaad, mijn ontwikkelaars in Servië vieren morgen kerst (Rusland en het land van Boran ook).

8. piet

piet Member

orthodoxe christenen lopen 14 dagen achter.

9. ErnstT

ErnstT Active Member

je moet niet alles geloven wat ze in Servië zeggen...

10. ericride

ericride Member

#90 ericride, Jan 7, 2016
    Last edited: Jan 7, 2016
    Deze week is m'n auto voor een klein check/service beurt naar Tesla Amsterdam gegaan en daar hebben ze ook een software update doorgevoerd.
    Voor de update luisterde ik vooral Internet Radio en dan voornamelijke de channels van "Digitally Imported" (http://www.di.fm), deze stonden ook onder m'n favorieten van de radio.

Vandaag de auto weer opgehaald (Premium Front Console zit erin, eindelijke ruimte voor wat spullen!), maar op de terugreis kon er niet meer geconnect worden naar al deze Digitally Imported favorieten.
    Als ik de channels probeer op te zoeken bij Internet Radio dan kan ik ze ook niet meer terug vinden.

Is Digitally Imported te komen vervallen bij de laatste update ? Ik kan er verder niks over vinden op internet ook niet bij het Amerikaanse gedeelte van het forum.
    Misschien dat een andere Tesla liefhebber eens kan kijken of hij de channels nog wel kan vinden op zijn radio ? (je hoeft niet per se van de muziekstijl te houden ;))

Digitally Imported - TuneIn Radio die pagina ziet er ook akelig leeg uit ;)

11. Phil_BE

Phil_BE Active Member

bij Sec was men niet op de hoogte van de mail die marketing had uitgestuurd waren daar toch niet erg blij mee.

12. jpet

jpet Jan P.

Misschien was het een tactische zet om te vermijden dat iedereen Tesla zou contacteren nadat Rdio stopte. Ze hadden er beter bij gezet dat het nog even kon duren alvorens de upgrade met Spotify beschikbaar zou zijn.

13. Glitch

Glitch Member

Of gewoon een target date communiceren naar de klant, wij verwachten de Spotify update uit te rollen per .....

14. gelden

gelden Well-Known Member

Hebben jullie de update nog niet ontvangen dan? [emoji12]

15. DjiM

DjiM Member

Ik vermoed dat de marketing-afdeling direct heeft gecommuniceerd nadat er een deal was met Spotify.
    Als dat het geval is, betekent dat dat de hele boel nog gebouwd moet worden (er is nog geen letter code).

Het analyseren, ontwikkelen, testen (!) en uitrollen duurt dan nog wel een paar maanden.

16. gelden

gelden Well-Known Member

Nee hoor, in de beta versies werkt het al. Incl andere userinterface dan rdio.

17. S-19910

S-19910 Driving Model-S #19910

Ik heb inderdaad een foto gezien van het scherm waarin spotify te zien was.

Één of andere betatester die in zijn enthousiasme veronderstelde dat iedereen nu de update had, vermoed ik. :wink:

18. Nexus

Nexus Member

Nee heeft niets met update te maken. De free streams (zonder account) van DI lijken uit de lucht gehaald te zijn (door DI). Had het ook ineens. Via de bookmarks kon ik nog connecten maar daar loopt een 'bandje' met die mededeling.

19. LuckyLuke

LuckyLuke Model S P90DL

Boehoe, hier ook fervent di.fm luisteraar... Dan voorlopig maar via Bluetooth via telefoon.

20. ericride

ericride Member

Heb contact opgenomen met tunein en daar zijn op verzoek van DI de streams weggehaald. Heb ook maar een mailtje gestuurd naar DI met het vriendelijke / semi bedelende verzoek om de streams terug te brengen, zal wel weinig invloed hebben :)

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC