Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify in de S

This site may earn commission on affiliate links.
Ze is er blij mee. Ook thuis in de garage...
ImageUploadedByTapatalk1452441067.407668.jpg
 
Spotify is toch wel stukken beter dan Rdio. Maar ik vind het wel spijtig dat je geen eigen afspeellijsten kan maken in de Tesla account. Dit heeft een incentive aan Tesla eigenaars om een eigen Spotify premium te nemen: vandaar de win win voor Tesla en Spotify.
 
Ik ben toch bijzonder tevreden dat spotify nu eindelijk in de Tesla is opgenomen. Was al jaren een eenvoudige spotify premium gebruiker en kan mijn muziek nu prima vinden. Maar ik had ook geen tientallen of honderden albums en playlists aangemaakt. Misschien als je alle functionaliteit van spotify echt gebruikte valt dit wellicht iets tegen, maar voor mij is deze update helemaal top!
 
Bij de grensovergang is het even wennen. Als vroeger je 3G verbinding wegviel, dan startte het spelen weer als je van netwerk bent veranderd, tegenwoordig duurt dat zo'n minuut of 10.

Bij Spotify werkt het anders; die stopt wel, maar als je verbinding weer terug is moet je zelf weer op PLAY drukken.
 
Voor de mensen die in het grensgebied wonen en dus veel de grens passeren. Het is mogelijk de gsm module op fast switch te laten zetten. Sinds dit door Tesla bij mij gedaan is geen uitval van Rdio en nu Spotify meer. Afgelopen weekeinde meerdere malen getest. Er zal wel een ander nadeel aan zitten waarom ze dit niet bij alle Tesla's doen.
Bij de grensovergang is het even wennen. Als vroeger je 3G verbinding wegviel, dan startte het spelen weer als je van netwerk bent veranderd, tegenwoordig duurt dat zo'n minuut of 10.

Bij Spotify werkt het anders; die stopt wel, maar als je verbinding weer terug is moet je zelf weer op PLAY drukken.
 
Voor de mensen die in het grensgebied wonen en dus veel de grens passeren. Het is mogelijk de gsm module op fast switch te laten zetten. Sinds dit door Tesla bij mij gedaan is geen uitval van Rdio en nu Spotify meer. Afgelopen weekeinde meerdere malen getest. Er zal wel een ander nadeel aan zitten waarom ze dit niet bij alle Tesla's doen.

Thx voor de tip, want ik heb ook zeer regelmatig uitvallen van de verbinding! Ga ik laten aanpassen als ik bij Tesla in de buurt ben.
 
Voor de mensen die in het grensgebied wonen en dus veel de grens passeren. Het is mogelijk de gsm module op fast switch te laten zetten. Sinds dit door Tesla bij mij gedaan is geen uitval van Rdio en nu Spotify meer. Afgelopen weekeinde meerdere malen getest. Er zal wel een ander nadeel aan zitten waarom ze dit niet bij alle Tesla's doen.
Zou kunnen dat er met hogere frequentie naar sterke 3G verbindingen gezocht wordt, wat weer een beetje extra energie kost?
 
Ik ben nog niet onverdeeld enthousiast. Een zoekfunctie via de voice command werkt nog niet zoals ik zou willen. Als ik de voice command toets ingedrukt houd en inspreek "play Space Oddity by David Bowie" (beetje actueel blijven vandaag) dan komt hij met een eindeloze lijst covers, maar niet met het origineel. En dat heb ik nu al diverse keren gemerkt. Doe ik iets fout? Is het commando voor Spotify soms net iets anders dan RDIO? Als ik met de hand een zoekopdracht invoer dan komt hij wel met de juiste nummers.
Iets anders dat ik jammer vind is dat je in de Tesla geen nummers aan je playlists kunt toevoegen, ook niet als je bent ingelogd met je eigen premium account. Dat betekent dus dat je thuis even je playlists moet onderhouden en daarna in de Tesla even moet uitloggen en weer inloggen. Geen enorm probleem, maar was leuk geweest als dit in de auto kon.
 
Voor de mensen die in het grensgebied wonen en dus veel de grens passeren. Het is mogelijk de gsm module op fast switch te laten zetten. Sinds dit door Tesla bij mij gedaan is geen uitval van Rdio en nu Spotify meer. Afgelopen weekeinde meerdere malen getest. Er zal wel een ander nadeel aan zitten waarom ze dit niet bij alle Tesla's doen.

Goede tip! Ga ik laten doen, ik rij dagelijks van Middelburg naar Antwerpen en/of Gent...Elke keer zit ik zonder muziek.
 
Voor de mensen die in het grensgebied wonen en dus veel de grens passeren. Het is mogelijk de gsm module op fast switch te laten zetten. Sinds dit door Tesla bij mij gedaan is geen uitval van Rdio en nu Spotify meer. Afgelopen weekeinde meerdere malen getest. Er zal wel een ander nadeel aan zitten waarom ze dit niet bij alle Tesla's doen.
Supertip! Ik rijd dagelijks de grens over, en dat kan soms tot 3 minuten duren vooraleer ik terug verbinding heb.
 
Ik wou beleefd blijven, het is inderdaad soms een pak meer. :cool:

Als je op 20 minuten 2x de grens over moet, is dat echt wel vervelend. Als ik gewoon radio luister valt dat ook nog mee, maar ik luister veel naar radio10 via tune-in (zal straks met spotify wel minderen, als ik de update ooit mag ontvangen :redface:), en dan word je er onnozel van.
 
Voor de mensen die in het grensgebied wonen en dus veel de grens passeren. Het is mogelijk de gsm module op fast switch te laten zetten. Sinds dit door Tesla bij mij gedaan is geen uitval van Rdio en nu Spotify meer. Afgelopen weekeinde meerdere malen getest. Er zal wel een ander nadeel aan zitten waarom ze dit niet bij alle Tesla's doen.
Goeie tip! Ik rij dagelijks de grens (NL - BE) over en inderdaad tussen de 5 en 15 minuten connectieloos.
Moet morgen toch binnen voor een nieuwe motor en wat andere kleine zaken.