Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify in de S

This site may earn commission on affiliate links.
Addition: perhaps the most annoying bug is:

* The Tesla Spotify app does not automatically sync (e.g. new or updated playlists) with your Premium Spotify account.

Only when you log out and in again (or reset the console screen which probably does the same)
Deze bug zit er nog steeds in. Super irritant, ik mis zo continue heel veel playlists in de S.
 
Heb ik idd ook zeer geregeld last van. Soms is de lijst ineens terug, om vervolgens net weer zo snel te zijn verdwenen. Hoe restore je dat account?

In de instellingen menu heb je de audio set up waar je evt ook kan kiezen voor je eigen spotify account, dar staat een 'knop' om een restore settings uit te voeren. Gewoon 1x restore klikken en 't is gebeurd… .
 
Deze bug zit er nog steeds in. Super irritant, ik mis zo continue heel veel playlists in de S.

Het lijkt er op dat Spotify nu vanzelf, periodiek, (de frequentie weet ik nog niet) wel synct met je eigen premium account. Gisteravond heb ik thuis op de iPad 1 nummer toegevoegd aan een playlist en vanochtend zag ik dat dat nummer ook was toegevoegd in diezelfde playlist in de Auto.

Eerder lukte me dat niet, zonder uit- en in te moeten loggen...

Yeeej! :)
 
Vandaag de ganse dag Spotify gebruikt, slechts één keer 10 seconden een drop out gehad door te zwak 3G signaal, voor de rest voortreffelijk !! Het afspelen is wel degelijk veel verbeterd sinds V8 waar veel minder invloed is van 3G fluctuaties in de stabiliteit van de muziekstreaming.
 
Als ik met v8 inlog op mijn eigen account en wil iets uit mijn playlists kiezen bevriest de media app volledig voor 10-20 seconden en dan gaat hij weer verder. Heb je uit ongeduld 10 keer op het scherm getikt worden die commando's achter elkaar in een flits uitgevoerd. Als ik gebruik k maak van de Tesla account heb ik dit probleem niet. Heel irritant. Anderen hier ook last van?
 
Vandaag de ganse dag Spotify gebruikt, slechts één keer 10 seconden een drop out gehad door te zwak 3G signaal, voor de rest voortreffelijk !! Het afspelen is wel degelijk veel verbeterd sinds V8 waar veel minder invloed is van 3G fluctuaties in de stabiliteit van de muziekstreaming.
Ik reed gisteren, met velomobiel op het dak over de dijk Enkhuizen - Lelystad. Voor het eerst bleef de navigatie en Sporify goed werken.
DAB+ is ook veel stabieler en wordt er minder vaak teruggeschakeld naar FM.
 
Als ik met v8 inlog op mijn eigen account en wil iets uit mijn playlists kiezen bevriest de media app volledig voor 10-20 seconden en dan gaat hij weer verder. Heb je uit ongeduld 10 keer op het scherm getikt worden die commando's achter elkaar in een flits uitgevoerd. Als ik gebruik k maak van de Tesla account heb ik dit probleem niet. Heel irritant. Anderen hier ook last van?
Ik daar ook continue last van, zodra ik op de eigen library playlist klik, duurt het inderdaad 30sec voordat alles is ingeladen, de console weer reageert en de audio-signalen weer terug werken. Schakel bv AP in tijdens die periode en je krijgt pas de audio-bevesting na die 30 sec. Ook de GPS hangt en de console reageert helemaal niet, zeer frustrerend. En ik maak dan gebruik van de Tesla Spotify account. Ik heb dit issue nog nergens anders vermeld gezien, dus denk dat het aan de playlists of albums ligt die "we" bewaard hebben op onze account. Ik ga straks die eens resetten, kijken wat er gebeurt dan.
 
Als ik met v8 inlog op mijn eigen account en wil iets uit mijn playlists kiezen bevriest de media app volledig voor 10-20 seconden en dan gaat hij weer verder. Heb je uit ongeduld 10 keer op het scherm getikt worden die commando's achter elkaar in een flits uitgevoerd. Als ik gebruik k maak van de Tesla account heb ik dit probleem niet. Heel irritant. Anderen hier ook last van?

Ik heb intussen bij mij de oplossing gevonden, de oorzaak zit in de naam of inhoud van bepaalde playlists. Ben nog niet zeker of't wordt veroorzaakt omdat de list zo veel songs bevat (lijkt me raar) of eerder doordat er vreemde tekens in de benaming ervan gebruikt worden (lijkt me eerder de oorzaak). Ik heb de list uit mijn "followed" lijst geschrapt (list aanklikken, veel geduld oefenen tot alles is ingeladen en de console weer reageert, daarna rechtsboven het "followed" icoon aanklikken ) en intussen werkt de hele mediaplayer weer soepel. De reden dat jij zonder problemen op de Tesla account kon werken, is waarschijnlijk omdat account die niet de specifiek personal favorite playlist heeft die je volgt in jouw persoonlijke account. Ik stel voor dat je eens zoekt naar een lijst met rare tekens erin (op de iPhone tonen die als emoticons, op de Tesla mediaplayer worden die niet herkend) en deze niet langer "followen", dat hielp bij mij. Eventueel nog eens de console rebooten nadien, zodat deze lijst ook niet meer in de "recent" items voorkomt.

Ter illustratie geef ik mee in de foto wat ik bedoel met "rare tekens"

Success! Ik ben blij dat het bij mij is opgelost in elk geval
 

Attachments

  • IMG_5719.jpg
    IMG_5719.jpg
    135.2 KB · Views: 41