Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify in de S

This site may earn commission on affiliate links.
Kreeg net deze mail:
Nice!!!
Luister naar Spotify in jouw Model S
Dankzij de laatste over-the-air software update kun je nu meteen muziek streamen met Spotify in jouw Model S.

Het volledig geïntegreerde Spotify-systeem staat garant voor de perfecte muziekervaring tijdens elke rit dankzij de on-demand toegang tot de catalogus van Spotify met 30 miljoen nummers. Je kunt ook je eigen muziekbibliotheek van Spotify beluisteren, tracks en albums opslaan, en artiesten, playlists en radiostations volgen.

Als je Spotify wilt gebruiken, selecteer dan Spotify in het menu van de mediaplayer. Je kunt ook een bestaand Spotify Premium-account gebruiken en playlists en radiostations beluisteren. Meld je Spotify-account aan via Settings > Apps > Media Player > Spotify.

 
Echt geweldig! Hier heb ik lang op gewacht!

screenshot-tesla-spotify.png
 
Heel erg gaaf! Eindelijk :)

Wat ik me afvroeg: ik heb TuneIn ooit een keer geprobeerd en het viel me direct op dat de hele user interface een stuk trager werd. Erg storend om merkbaar te moeten wachten als je bijvoorbeeld even de stuurverwarming wil aanzetten.
Hebben jullie ook die ervaring? Misschien een manier om het te voorkomen? (behalve geen streaming luisteren...)
 
Erg goed nieuws inderdaad!
Enige probleem is dat mijn vers afgeleverde Model S (11 dec) vanaf dag 1 audio van de meeste digitale bronnen (oa USB en Rdio) niet goed afspeelt: door alle speakers aan de rechterkant klinkt alleen maar ruis, zoals een fm radio die niet op een zender staat afgestemd. En ik vrees dat Spotify ditzelfde euvel zal hebben... Ik heb begin Jan een afspraak bij SeC Amsterdam gemaakt hiervoor.

Beetje slordig voor een nieuw afgeleverde auto, maar FM, DAB en Bluetooth streaming gaan wel goed dus ik red me wel in de tussentijd. Maar nu Spotify erbij komt wordt het een ander verhaal! :wink:
 
Erg goed nieuws inderdaad!
Enige probleem is dat mijn vers afgeleverde Model S (11 dec) vanaf dag 1 audio van de meeste digitale bronnen (oa USB en Rdio) niet goed afspeelt: door alle speakers aan de rechterkant klinkt alleen maar ruis, zoals een fm radio die niet op een zender staat afgestemd. En ik vrees dat Spotify ditzelfde euvel zal hebben... Ik heb begin Jan een afspraak bij SeC Amsterdam gemaakt hiervoor.

Beetje slordig voor een nieuw afgeleverde auto, maar FM, DAB en Bluetooth streaming gaan wel goed dus ik red me wel in de tussentijd. Maar nu Spotify erbij komt wordt het een ander verhaal! :wink:

Is een "bekende" bug. Waarschijnlijk opgelost zodra je de nieuwe software krijgt waarin Spotify ook zit.
 
Erg goed nieuws inderdaad!
Enige probleem is dat mijn vers afgeleverde Model S (11 dec) vanaf dag 1 audio van de meeste digitale bronnen (oa USB en Rdio) niet goed afspeelt: door alle speakers aan de rechterkant klinkt alleen maar ruis, zoals een fm radio die niet op een zender staat afgestemd. En ik vrees dat Spotify ditzelfde euvel zal hebben... Ik heb begin Jan een afspraak bij SeC Amsterdam gemaakt hiervoor.

Beetje slordig voor een nieuw afgeleverde auto, maar FM, DAB en Bluetooth streaming gaan wel goed dus ik red me wel in de tussentijd. Maar nu Spotify erbij komt wordt het een ander verhaal! :wink:


Even naar je servicecontract bellen en die lossen dat zo voor je op.
Heb ik ook gedaan de volgende dag ota update en weg was die ruis op het rechterkanaal :)
 
Erg goed nieuws inderdaad!
Enige probleem is dat mijn vers afgeleverde Model S (11 dec) vanaf dag 1 audio van de meeste digitale bronnen (oa USB en Rdio) niet goed afspeelt: door alle speakers aan de rechterkant klinkt alleen maar ruis, zoals een fm radio die niet op een zender staat afgestemd. En ik vrees dat Spotify ditzelfde euvel zal hebben... Ik heb begin Jan een afspraak bij SeC Amsterdam gemaakt hiervoor.

Beetje slordig voor een nieuw afgeleverde auto, maar FM, DAB en Bluetooth streaming gaan wel goed dus ik red me wel in de tussentijd. Maar nu Spotify erbij komt wordt het een ander verhaal! :wink:

forum volgen hé. :biggrin:
 
Even naar je servicecontract bellen en die lossen dat zo voor je op.
Heb ik ook gedaan de volgende dag ota update en weg was die ruis op het rechterkanaal :)

Dat is nog makkelijker! Reden dat ze me hiervoor naar Amsterdam laten komen is waarschijnlijk vanwege een ander (off-topic) foutje : de ramen in mijn achterdeuren lijken niet goed afgesteld want soms als ik de achterdeur te snel open trek dan is het raam nog niet helemaal gezakt en blijft het glas achter de rubbers (?) hangen. Het klinkt alsof je het raam bijna kapot trekt, dus open ik nu de achterdeuren door eerst de hendel eruit te trekken en daarna de deur te openen..

Maar zeker als de Spotify update wordt doorgezet voordat ik mijn afspraak heb, zal ik kijken wat er OTA gefixt kan worden.

- - - Updated - - -

forum volgen hé. :biggrin:

Haha nu ik mijn Tesla heb, heb ik gek genoeg ineens een heel stuk minder tijd....:tongue:
 
een ander (off-topic) foutje : de ramen in mijn achterdeuren lijken niet goed afgesteld want soms als ik de achterdeur te snel open trek dan is het raam nog niet helemaal gezakt en blijft het glas achter de rubbers (?) hangen. Het klinkt alsof je het raam bijna kapot trekt, dus open ik nu de achterdeuren door eerst de hendel eruit te trekken en daarna de deur te openen..
Dat probleem het ik ook, al doorgegeven in Aartselaar. Maar nog niets op teruggehoord.
 
AJP7: heb zoiets ook gehad, en was opgelost door een paar keer beide schermen te reset.
Hmm..Een paar keer..? Ik heb beide schermen 1 keer gereset, gewoon om te kijken wat er dan gebeurt (en kwam er toen achter dat AP het niet leuk vindt als ik tijdens gebruik het kleine scherm reset :biggrin:) en het probleem ging niet weg. Ik zal nog een paar resets proberen.

- - - Updated - - -

Dat probleem het ik ook, al doorgegeven in Aartselaar. Maar nog niets op teruggehoord.

Ik kon meteen een afspraak maken hiervoor: in mijn Service estimate stond de volgende omschrijving:
Concern: Customer states: Window hitting or catches on trim when opening or closing door(RR+RL)
Corrections: Door Glass & Regulators General Diagnosis

Maar we raken off topic
:wink: