Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify in repeat

This site may earn commission on affiliate links.
Goedemorgen allen,

Sinds 2018.10.4 wilt spotify niet vanzelf naar een volgend nummer in de afspeellijst (maw ik zit in een automatische repeat functie). Erg irritant.

Meestal helpt een MCU reset in dit soort gevallen, nu niet. Dan maar wachten tot de nieuwe update.. helaas 2018.12 eergisteren geïnstalleerd, maar het probleem is er nog steeds.

Verder viel het mij op dat ik ook niet meer kan inloggen met mijn Tesla Spotify account.

Heeft iemand dezelfde ervaring en een oplossing, of wordt het toch tesla bellen?

Bedankt,
 
Inmiddels ben ik wel iets verder, ik vond op reddit een post waarbij de schuld van dit gedrag bij de mobiele App werd gelegd.

En wat zul je zien, als ik een nummer speel in de Tesla en dan op m'n mobiel kijk zie ik daar dat Spotify op de Tesla aan het afspelen is in repeat one modus. Dit even in de app uitgezet en zowaar speelt hij nu gewoon weer de Playlist.

Geen idee hoe hij in de App op repeat one gekomen is, maar het is (voor nu) even opgelost.
 
  • Informative
Reactions: Furb