TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Spotify in repeat

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by PaulV, Apr 15, 2018.

1. PaulV

PaulV Member

Goedemorgen allen,

Sinds 2018.10.4 wilt spotify niet vanzelf naar een volgend nummer in de afspeellijst (maw ik zit in een automatische repeat functie). Erg irritant.

Meestal helpt een MCU reset in dit soort gevallen, nu niet. Dan maar wachten tot de nieuwe update.. helaas 2018.12 eergisteren geïnstalleerd, maar het probleem is er nog steeds.

Verder viel het mij op dat ik ook niet meer kan inloggen met mijn Tesla Spotify account.

Heeft iemand dezelfde ervaring en een oplossing, of wordt het toch tesla bellen?

Bedankt,

2. Robbaman

Robbaman Member

Ik loop ook tegen dit probleem aan (in de model 3). Heeft iemand hier al eens iets op gevonden?

3. Furb

Furb Member

Idem. Vind Spotify in de 3 tot nu toe vrij brak.

4. Robbaman

Robbaman Member

Inmiddels ben ik wel iets verder, ik vond op reddit een post waarbij de schuld van dit gedrag bij de mobiele App werd gelegd.

En wat zul je zien, als ik een nummer speel in de Tesla en dan op m'n mobiel kijk zie ik daar dat Spotify op de Tesla aan het afspelen is in repeat one modus. Dit even in de app uitgezet en zowaar speelt hij nu gewoon weer de Playlist.

Geen idee hoe hij in de App op repeat one gekomen is, maar het is (voor nu) even opgelost.

• Informative x 1

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC