TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Spotify Premium

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Robin010, Jan 4, 2016.

1. Robin010

Robin010 New Member

Om te beginnen wens ik alle forumleden een heel mooi 2016 toe. Goede gezondheid en veel veilige en plezierige kilometers.
    Ik heb een vraagje. Ik las onlangs dat Tesla rijders in Europa toegang krijgen tot Spotify Premium. Ik heb mijn Tesla pas twee weken dus ik heb geen idee hoe het uploaden van nieuwe data gaat. Ik heb begrepen dat dat vanzelf gaat. Heeft iemand al een update gehad met Spotify Permium? Hartelijke groeten, Robin

2. dvroegop

dvroegop Member

Volgens mij niet...

De update gaat vanzelf. Je krijgt een warning op je 17" scherm (en ik geloof ook in de iPhone app) waarna je de keuze hebt om de update direct te installeren of op een later (zelf in te stellen) tijdstip. Het downloaden van de update gaat wel vanzelf, de installatie zelf dus niet.
    Er is niets te zeggen over wie de update krijgt en wanneer.. er lijkt geen enkele volgorde in te zitten.

Maar voor meer info: zie Spotify in de S

3. DjiM

DjiM Member

Robin,

Welkom :)

De nieuwe firmware zal "op magische wijze" op je auto verschijnen; de auto zal je dan vragen of de firmware mag geïnstalleerd worden. Zo'n installatie duurt normaal gesproken 30-45 minuten.
    Voor zover ik weet, is de update met spotify-support nog niet beschikbaar.

4. Robin010

Robin010 New Member

Dank je voor je reactie. Voor een "verse" Tesla rijder als ik allemaal nog heel nieuw en interessant.

- - - Updated - - -

Dank je voor het welkom en je antwoord. Ik ben heel benieuwd hoe dat allemaal in zijn werk gaat.

5. HWS

HWS Speedjunkie

Welkom Robin, voor de ouwe rotten is t ook nog zeer interessant. Het telkens weer wachten op een nieuwe update blijft moeilijk, maar als je m dan weer eenmaal hebt dan is t net of je weer een beetje een nieuwe auto hebt gekregen:biggrin:.

6. S802TES

S802TES Member

Ik had begrepen dat de auto op een WiFi verbinding moest aangesloten zijn voor het doen van een update klopt dat of doet hij het op 3G ook?

7. Edi99

Edi99 Egbert Dijkstra

ja, ook via 3G. maakt dus ook niet uit waar je bent. Ik heb een update gehad tijdens mijn vakantie op het platteland van Italië.

Share This Page