Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify Premium

This site may earn commission on affiliate links.
Om te beginnen wens ik alle forumleden een heel mooi 2016 toe. Goede gezondheid en veel veilige en plezierige kilometers.
Ik heb een vraagje. Ik las onlangs dat Tesla rijders in Europa toegang krijgen tot Spotify Premium. Ik heb mijn Tesla pas twee weken dus ik heb geen idee hoe het uploaden van nieuwe data gaat. Ik heb begrepen dat dat vanzelf gaat. Heeft iemand al een update gehad met Spotify Permium? Hartelijke groeten, Robin
 
Volgens mij niet...

De update gaat vanzelf. Je krijgt een warning op je 17" scherm (en ik geloof ook in de iPhone app) waarna je de keuze hebt om de update direct te installeren of op een later (zelf in te stellen) tijdstip. Het downloaden van de update gaat wel vanzelf, de installatie zelf dus niet.
Er is niets te zeggen over wie de update krijgt en wanneer.. er lijkt geen enkele volgorde in te zitten.

Maar voor meer info: zie Spotify in de S
 
Om te beginnen wens ik alle forumleden een heel mooi 2016 toe. Goede gezondheid en veel veilige en plezierige kilometers.
Ik heb een vraagje. Ik las onlangs dat Tesla rijders in Europa toegang krijgen tot Spotify Premium. Ik heb mijn Tesla pas twee weken dus ik heb geen idee hoe het uploaden van nieuwe data gaat. Ik heb begrepen dat dat vanzelf gaat. Heeft iemand al een update gehad met Spotify Permium? Hartelijke groeten, Robin

Robin,

Welkom :)

De nieuwe firmware zal "op magische wijze" op je auto verschijnen; de auto zal je dan vragen of de firmware mag geïnstalleerd worden. Zo'n installatie duurt normaal gesproken 30-45 minuten.
Voor zover ik weet, is de update met spotify-support nog niet beschikbaar.