Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify sync tussen Tesla en andere apparaten

This site may earn commission on affiliate links.
Goedenavond,

Ik gebruik Spotify hoofdzakelijk voor het beluisteren van podcasts.
Veel van deze podcasts duren langer dan mijn gemiddelde autoritten, waardoor het synchroniseren van de huidige afspeelpositie tussen verschillende apparaten uiteraard enorm handig is.

Bvb. Ik begin een podcast tijdens het joggen, luister erna verder in de auto & vervolgens later nog een stukje via de laptop.

Echter merk ik dat deze synchronisatie niet zo vlot verloopt via mijn Tesla als op andere apparaten (iPhone, Mac, etc ..)
Bestaat hier een quick fix voor?

Wat ik momenteel meestal doe om hem ‘geforceerd’ te refreshen is de boordcomputers herstarten (scroll wheels ingedrukt houden), maar het is natuurlijk waanzin om dit aan het begin
van elke rit te doen …
 
Ik doe eigenlijk het zelfde qua luister gedrag, maar het staat mij niet bij dat deze niet in sync is. Wel eens gehad dat ik koos voor de ‘optie‘ auto-sportschool-auto en in de sportschool wisselde van podcast naar playlist, toen was hij even niet meer in sync. Toen in auto gewisseld van podcast naar playlist en terug, toen was hij weer in sync (slechts enkele keer Voortgekomen). Dus eigenlijk wel tevreden hoe dit werkt, zou dit eventueel aan het type Spotify account kunnen liggen?