Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify

This site may earn commission on affiliate links.
Spotify werkt niet meer

In mijn classic Tesla Model S (maart 2014) kan ik sinds een maand niet meer inloggen op Spotify. TuneIn werkt wel. Tips om Spotify weer aan de praat te krijgen? Ik heb wel een eigen account, maar hij blijft maar proberen om in te loggen... dus ik krijg geeneens het login scherm te zien
 
Weet iemand of er echt geen mogelijkheid is om van een song naar het album of de artiest te gaan in de Tesla? Ik ontdek graag nieuwe muziek. Wat ik normaal doe (buiten Tesla) is naar lijsten/albumradio's luisteren en, bij een goede song, naar het album of de artiest gaan om te zien of daar nog iets interessants in zit. Ik vind echter nergens de optie om dat rechtstreeks te doen.
Momenteel is mijn workaround om de song een hartje te geven en nadien de artiest te verkennen. Ik zoek niet graag al rijdend. Het lijkt me zo banaal om rechtstreeks door te kunnen klikken dat ik er van uit ga dat ik iets over het hoofd zie.
 
  • Like
Reactions: Optimz078
Weet iemand of er echt geen mogelijkheid is om van een song naar het album of de artiest te gaan in de Tesla? Ik ontdek graag nieuwe muziek. Wat ik normaal doe (buiten Tesla) is naar lijsten/albumradio's luisteren en, bij een goede song, naar het album of de artiest gaan om te zien of daar nog iets interessants in zit. Ik vind echter nergens de optie om dat rechtstreeks te doen.

Zit er niet in. De Spotify ondersteuning is iets wat Tesla zelf gemaakt heeft. Het is geen echte Spotify app helaas.

Wel kun je natuurlijk Spotify op je mobiel bedienen terwijl Autopilot het stuur werk voor je doet ;-)
 
Eerst de afspeellijst selecteren en dan pas de shuffle knop, dan werkt het.
Dat lijkt te kloppen, al is het uiterst verwarrend: Wanneer je daar op tikt komen er op de plaats waar de volgende nummers staan de andere bronnen tevoorschijn. Plus, heb ik zelf meegemaakt, heb ik echt al een podcast gehoord nadat ik op shuffle had gedrukt.
Nu lijkt het dus opgelost...