Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

stargazing spot voor de tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds enkele weken ben ik een trotse bezitter van een Model S en sinds de dag dat ik hem in ontvangst heb genomen kriebelt het al. Het lijkt mij geweldig om een nacht door te brengen in de Tesla om een prachtige sterrenhemel te aanschouwen onder het glazen dak. Nu kan misschien wat tegenvallen omdat het glas getint is, maar het is het proberen in ieder geval waard. ;)

Nu ben niet de eerste die in zijn Tesla wil slapen, ik vind vele filmpjes met prachtige beelden zoals deze:
upload_2018-10-3_20-13-5.png


Vrijwel alle filmpjes, foto's en verslagen zijn van Amerikanen of Canadesen. In Amerika en Canada zijn plaatsen zat met indrukwekkende natuur en waar je geen mens tegen komt. Ideaal om je auto ergens naar een prachtig meer te parkeren, al dan niet op een verlaten camper plaats. Wat ik mij van mijn reis door Canada nog herinner is dat er camper plaatsen zat zijn waar je geen mens tegen komt.

En hier zit precies mijn probleem. Waar ik in Canada echt totaal geen probleem had met het vinden van een leuke plek, vind ik hier dicht bij huis maar knap lastig. Nu wonen wij natuurlijk ook op een dichtbevolkt stukje aarde, maar er moet toch ergens in de buurt wel wat leuks te vinden zijn. Ik vind het geen probleem om er een dag voor in de auto te zitten, dus Duitsland, Belgie, Frankrijk, of Zwitserland zijn geen probleem.

Heeft er misschien iemand leuke tips, of kan iemand zijn ervaring met een dergelijke toch delen?