Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Starlink in Nederland en België

This site may earn commission on affiliate links.
Gewoon omdat ik het gaaf vind!

7EF80EDA-4FD4-474A-B78A-5E19EECD45E7.png
 
Als ik t goed denkt te begrijpen is t signaal beperkt tot n ‘cel’ je eigen adres met n bepaalde marge dus.

Gaan road trips naar de buren of misschien nog net de lokale supermarkt worden dus..

Corrigeer me vooral als ik t niet goed heb begrepen.
Is best mogelijk. Ik heb het nog niet bekeken wat dat ding gaat kunnen.
Momenteel een hebbedingetjes. Al had ik liever de Tesla tequila gehad.
 
  • Like
Reactions: ERvee and zkpq
Ik snap het niet zo. 20mbit en 96% van de dag signaal. Alleen in het buitengebied is het misschien een redelijke deal. Zolang je voor €50 per maand 1Gbps kan afnemen zelfs hier in Limburg en voor €30 unlimited 4/5G (25gb in Europa per maand) zie ik de toegevoegde waarde totaal niet. Om nog maar te zwijgen van de installatie (schotel + paal), vrije zichtlijn en de totale prijs (zowel eenmalig als maandelijks). Ik passeer deze keer even.
 
  • Like
Reactions: MasterMace and watt
Ik snap het niet zo. 20mbit en 96% van de dag signaal. Alleen in het buitengebied is het misschien een redelijke deal. Zolang je voor €50 per maand 1Gbps kan afnemen zelfs hier in Limburg en voor €30 unlimited 4/5G (25gb in Europa per maand) zie ik de toegevoegde waarde totaal niet. Om nog maar te zwijgen van de installatie (schotel + paal), vrije zichtlijn en de totale prijs (zowel eenmalig als maandelijks). Ik passeer deze keer even.

Nu niet, maar ze gaan de snelheid en beschikbaarheid aanzienlijk opvoeren. Zijn doelgroep is uiteraard die andere (mega)groep in de wereld die dit allemaal niet heeft. NL is nogal goed bedeeld qua internet, hier is het een hebbedingetje (niks mis mee).
 
Ook besteld. Bij ons is er een matige en trage internetverbinding via de kabel. Deze kan niet sneller en op de beloofde glasvezel wachten we al vier jaar. Met vastrecht voor de aanleg buiten de bebouwde kom ga ik (ooit :rolleyes:) 89 euro per maand betalen voor de glasvezel verbinding. Dan is 99 euro per maand voor een snelle verbinding via Starlink wel te verantwoorden.
 
  • Like
Reactions: horta and jpvdheijn