You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Wat is het nut hiervan in België en Nederland waar we toch goede internetverbindingen hebben?
zie het als een investering voor het goede doel
en om mee te nemen op roadtrips
Geen nut dus![]()
Is best mogelijk. Ik heb het nog niet bekeken wat dat ding gaat kunnen.Als ik t goed denkt te begrijpen is t signaal beperkt tot n ‘cel’ je eigen adres met n bepaalde marge dus.
Gaan road trips naar de buren of misschien nog net de lokale supermarkt worden dus..
Corrigeer me vooral als ik t niet goed heb begrepen.
Is best mogelijk. Ik heb het nog niet bekeken wat dat ding gaat kunnen.
Een glas op de kast met drank die je nooit gaat drinken, of een schotelantenne op het dak met internet toegang?Al had ik liever de Tesla tequila gehad.
ik zou de tequila opdrinken en iets anders in de fles gietenEen glas op de kast met drank die je nooit gaat drinken, of een schotelantenne op het dak met internet toegang?
Ik weet wel wat gekozen![]()
ik zou de tequila opdrinken en iets anders in de fles gieten![]()
Ik snap het niet zo. 20mbit en 96% van de dag signaal. Alleen in het buitengebied is het misschien een redelijke deal. Zolang je voor €50 per maand 1Gbps kan afnemen zelfs hier in Limburg en voor €30 unlimited 4/5G (25gb in Europa per maand) zie ik de toegevoegde waarde totaal niet. Om nog maar te zwijgen van de installatie (schotel + paal), vrije zichtlijn en de totale prijs (zowel eenmalig als maandelijks). Ik passeer deze keer even.