Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Steam

This site may earn commission on affiliate links.
D

DM231191

Guest
Met de introductie van 2022.44.25.1 krijgt de Tesla Model S en X (met AMD gear) ondersteuning voor Steam.

Verschilt de hardware van de Model S/X met die van de 3/Y met AMD gear? Ik hoor graag van jullie!

PS: dit topic is bedoeld om ervaringen met elkaar te delen omtrent Steam (voor de gamers).
 
Met de introductie van 2022.44.25.1 krijgt de Tesla Model S en X (met AMD gear) ondersteuning voor Steam.

Verschilt de hardware van de Model S/X met die van de 3/Y met AMD gear? Ik hoor graag van jullie!

PS: dit topic is bedoeld om ervaringen met elkaar te delen omtrent Steam (voor de gamers).
Ik geloof dat de Model S/X een krachtigere GPU hebben die dit mogelijk maakt. Zie deze post:

Voor zover ik weet hebben de 3 en Y dat (nog) niet.
 
Ik geloof dat de Model S/X een krachtigere GPU hebben die dit mogelijk maakt. Zie deze post:

Voor zover ik weet hebben de 3 en Y dat (nog) niet.
Dat is een bericht uit 2021. De 3/Y hebben begin 2022 ook de AMD chip gekregen. Echter is de vraag of de GPU ook hetzelfde is inderdaad.

Hier lees ik weer dat de chips al in de S/X werden gebruikt en dus ook in de 3/Y zijn geïmplementeerd: Tesla's upgraded infotainment system powered by AMD Ryzen CPUs negatively impacts the range of the Model 3 and others
 
Ik probeer F1 2022 en Grid te installeren maar het lukt niet.
Ik krijg de melding in welke locatie ik het spel wil installeren (heb een 2TB samsung SSD) maar als ik dat selecteer gaat het scherm weg maar gebeurd er niets, ook geen foutmelding of wat dan ook.

Een spel dat ik al heb (truck simulator) kan ik gewoon installeren. Maar wil graag F1 maar het lukt niet.
Iemand die het wel lukt of een oplossing heeft?