Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Stekkerclub

This site may earn commission on affiliate links.
Autolib heb ik.

Edit: die staat op kenteken, toch? werkt dus niet voor straatparkeren/laden?

Edit edit: ja, staat zeker op kenteken. Misschien werkt het als je de kaart alleen voor opladen gebruikt, en apart betaalt voor parkeren. In parkeergarages zul je geen issues hebben. Een kaart is echter redelijk eenvoudig te krijgen in een kiosk. Zie de site.
 
Last edited:
Iedereen nogmaals dank voor het aanbieden van de diverse hulpstukken.. Helaas is de reserve motor met 2e accu set achter gehouden door de douane in Chicago. Hierdoor is het voor het STORM niet mogelijk in 1 dag van Parijs naar Eindhoven te rijden. We doen dus wel de receptie in Parijs(spaatje blauw:confused:) en vertrekken daarna naar Nijvel.
 
Eens kijken of we hier een 'marktplaatsje' kunnen maken voor het aan- of verkopen, ruilen of lenen van stekkers, kabels en adapters.


GEVRAAGD:
Ik kan voor een deel van mijn vakantie in Italië een 32A naar 16A rode CEE adapter gebruiken. Voor het eerst in 19 maanden, dus een keer lenen in plaats van kopen zou fijn zijn. Wie kan die aan mij uitlenen? Met een aantal meters verlengkabel maakt het helemaal perfect.
Periode: plm 15 juli t/m plm 10 augustus.


AANGEBODEN:
Zelf heb ik een ChadeMo adapter in de frunk liggen, die ik niet vaak zal gebruiken. Tijdens de vakantie gaatie mee, maar daarbuiten: aarzel niet mij een PM te sturen als je erom verlegen zit.
Eens kijken of we hier een 'marktplaatsje' kunnen maken voor het aan- of verkopen, ruilen of lenen van stekkers, kabels en adapters.


GEVRAAGD:
Ik kan voor een deel van mijn vakantie in Italië een 32A naar 16A rode CEE adapter gebruiken. Voor het eerst in 19 maanden, dus een keer lenen in plaats van kopen zou fijn zijn. Wie kan die aan mij uitlenen? Met een aantal meters verlengkabel maakt het helemaal perfect.
Periode: plm 15 juli t/m plm 10 augustus.


AANGEBODEN:
Zelf heb ik een ChadeMo adapter in de frunk liggen, die ik niet vaak zal gebruiken. Tijdens de vakantie gaatie mee, maar daarbuiten: aarzel niet mij een PM te sturen als je erom verlegen zit.

Beste Keezje,
Voor onze vakantie buiten Supercharge gebied, zoeken wij een CHAdeMO adapter van 27 december tm 10 januari 2017. Zou ik die van jou mogen lenen of huren? Zo niet. Is er wellicht iemand anders? Liefst in regio Amsterdam of Antwerpen.