Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Stekkerclub

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ga over 2 weken naar de Belgische Ardennen, niet echt in de buurt van een SuC. Ik woon in Almere, werk in Amsterdam. Is er wellicht iemand die een Fivari te leen heeft (graag bereid er een vergoeding tegenover te zetten uiteraard).

Mvg Daniël
 
Aanstaande dinsdag is het dan zover.. eindelijk elektrisch rijden in mijn eigen MS!

Nu wil ik eigenlijk ook meteen bewijzen dat je er prima mee op skivakantie kunt gaan.. alleen twijfel ik nog steeds over de skibox. Ik heb een mooie Thule hutkoffer, alleen nog geen dakdragers. De meningen verschillen, maar ik wil het toch eens proberen. Heeft iemand toevallig in de week van 13 tot en met 20 januari een setje dakdragers niet in gebruik?
 
Hoi ,prima . Ik woon in Den Haag ( loosduinen)nu ben ik op de vakantie in oekraine (familie bezoek ) , kan Je verzenden Jouw adapter ? Ik stuur jouw borg en alle extra kosten . Ik ben in oekraine to 14 Januari. In Oekraine chademo adapter voor tesla s 1000$ . Ik moet een keer gebruike adapter in polen(rzeszow) daar is nog geen supercharger van tesla, is wel geplend voor volgende jaar
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    798.5 KB · Views: 35
Hoi ,prima . Ik woon in Den Haag ( loosduinen)nu ben ik op de vakantie in oekraine (familie bezoek ) , kan Je verzenden Jouw adapter ? Ik stuur jouw borg en alle extra kosten . Ik ben in oekraine to 14 Januari. In Oekraine chademo adapter voor tesla s 1000$ . Ik moet een keer gebruike adapter in polen(rzeszow) daar is nog geen supercharger van tesla, is wel geplend voor volgende jaar

:(
 
Hoi ,prima . Ik woon in Den Haag ( loosduinen)nu ben ik op de vakantie in oekraine (familie bezoek ) , kan Je verzenden Jouw adapter ? Ik stuur jouw borg en alle extra kosten . Ik ben in oekraine to 14 Januari. In Oekraine chademo adapter voor tesla s 1000$ . Ik moet een keer gebruike adapter in polen(rzeszow) daar is nog geen supercharger van tesla, is wel geplend voor volgende jaar
Leuk avontuur met 'n Tesla. Veel type 2 gebruikt onderweg? Op Marktplaats zie ik twee aanbieders die 'm verhuren. Wellicht dat zij 'm ook wel op willen sturen? Gewoon zoeken op "chademo".
 
Te huur/leen gezocht winterbandenset voor model S.

Heb mijn winterset al verkocht maar met al die sneeuw in Europa zin gekregen om in week 9(23/2-4/3) een week te gaan skiën. Mijn S nog niet verkocht dus die wil ik als 2e reiswagen voor ons gezelschap inzetten, in plaats van een fossiel.

Als iemand een setje beschikbaar heeft dan hoor ik t graag via en PB.