Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Stekkerclub

This site may earn commission on affiliate links.
Iemand misschien nog een Chademo adapter te leen/huur voor de eerste 3 weken van september? Liefst in de omgeving van Leiden, maar een stuk rijden is ook geen probleem.

Eventueel nog met een Fivari/Noorse UMC/vergelijkbaar, maar als ik het goed gepland heb (en daar ga ik dan maar vanuit), hebben we die niet perse nodig.
 
Ik heb nog steeds een beetje angst voor mijn zomervakantie in de Morvan. Stel dat de spanningswisselingen ter plekke dermate zijn dat de UMC niet wil werken, zou onderstaande dan wel werken? Er zou een 220V 16a aansluiting moeten zijn...

592AEF9A-A818-4AEF-A068-EC927A928FE8.jpeg
 
Ben dus vandaag op zoek gegaan naar zo’n Mennekes UMC. Begrijp ik goed dat voor het Tesla UMC tijdperk, iedere MS met zo’n laadsnoer kwam? Wat is daar beter/slechter/anders aan dan de Tesla UMC?
De (Volvo) Mennekes oplader werkt prima in Frankrijk en ook met alle EV's met een type 2 aansluiting. Er zijn versies met maximaal 10A en maximaal 13A. Ik zou dan gaan voor de laatste, omdat deze meer instellingsmogelijkheden heeft. Desnoods leen je mijn exemplaar.
 
  • Like
Reactions: HWS
Tsjonge jonge wat een laadangst in dit draadje. Is echt nergens voor nodig!
Tenzij men niet via SuC’s wilt laden en dat persé op het vakantieadres wil doen, gewoon gaan. Alleen vier jaar geleden heb ik van @Edi99 een Franse laadkabel geleend, maar zelfs toen nooit gebruikt.
Probleemloos tegenwoordig om door Europa te crossen via de SuC’s! :)
Net terug uit Kroatië (3.500 KM) met een MX 75D van 3 weken oud, en inderdaad, laadangst is nergens voor nodig mensen! :)
 
Iemand misschien nog een Chademo adapter te leen/huur voor de eerste 3 weken van september? Liefst in de omgeving van Leiden, maar een stuk rijden is ook geen probleem.

Eventueel nog met een Fivari/Noorse UMC/vergelijkbaar, maar als ik het goed gepland heb (en daar ga ik dan maar vanuit), hebben we die niet perse nodig.

Ik heb een Chademo adapter te leen in Alphen aan den Rijn. Stuur maar PM
 
Hoi,

Ik ga eind augustus met voor het eerst met de S75 naar Portugal. Ze hebben inmiddels daar 4 SuCs in het land. Helaas niet in Lissabon. Fatima SuC is 100km ten noorden van Lissabon, dus voor de rest is het wat onbekend wat betreft laden.
Ik heb een MOBI.PT kaart aangevraagd en deze binnen week thuis gekregen zodat ik overal in Portugal Gratis kan laden.
Lissabon heeft 4 stuks snelladers, geen SuCs maar redelijk snel. Maar daar heb ik een Chademo adapter voor nodig.

Wie kan mij zo’n Chademo adapter lenen vanaf eind Augustus tot 17 September.:):):)

Muito Obrigado ;)
 
Hi Allemaal,

Recent mijn nieuwe Tesla opgehaald - echt een genot om in Nederland mee te rijden. Voor vakantie behoeft het flink wat meer uitzoekwerk!
Van 8september tm 21september ben ik van plan om met mijn 75d model s naar Deauville te rijden in Frankrijk.
Heeft er iemand een stekker type 3c- type 2 te leen/huur? Is daar op bestemming de enige laadmogelijkheid. ik woon zelf in utrecht, maar flexibel uiteraard mocht iemand deze te leen/huur hebben.

Vriendelijke groet,

Roën
 
Hoi,

Ik ga eind augustus met voor het eerst met de S75 naar Portugal. Ze hebben inmiddels daar 4 SuCs in het land. Helaas niet in Lissabon. Fatima SuC is 100km ten noorden van Lissabon, dus voor de rest is het wat onbekend wat betreft laden.
Ik heb een MOBI.PT kaart aangevraagd en deze binnen week thuis gekregen zodat ik overal in Portugal Gratis kan laden.
Lissabon heeft 4 stuks snelladers, geen SuCs maar redelijk snel. Maar daar heb ik een Chademo adapter voor nodig.

Wie kan mij zo’n Chademo adapter lenen vanaf eind Augustus tot 17 September.:):):)

Muito Obrigado ;)
Heb ik wel voor je te leen.
 
Hoi,

Ik ga eind augustus met voor het eerst met de S75 naar Portugal. Ze hebben inmiddels daar 4 SuCs in het land. Helaas niet in Lissabon. Fatima SuC is 100km ten noorden van Lissabon, dus voor de rest is het wat onbekend wat betreft laden.
Ik heb een MOBI.PT kaart aangevraagd en deze binnen week thuis gekregen zodat ik overal in Portugal Gratis kan laden.
Lissabon heeft 4 stuks snelladers, geen SuCs maar redelijk snel. Maar daar heb ik een Chademo adapter voor nodig.

Wie kan mij zo’n Chademo adapter lenen vanaf eind Augustus tot 17 September.:):):)

Muito Obrigado ;)

Heb ik wel - ben woensdag as weer in NL - PM maar even.