Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Stekkerclub

This site may earn commission on affiliate links.
Wie o wie kan mij een of meer in Portugal bruikbare laadpassen in bruikleen geven?

Door omstandigheden konden wij pas nu een vakantie gaan regelen. We willen erg graag naar Portugal rijden, en vandaag heb ik een mobi.e pas besteld, maar die zal vast niet voor het eind van de week in huis zijn; ik vertrek vrijdag vroeg in de ochtend.

We zullen niet alles op SuC's kunnen doen, een deel van onze bestemmingen heeft een DeC.

Je zult mij er erg blij mee maken. Ik kom de pas dan ook graag afhalen als het niet te ver rijden is.
Benieuwd!

Uiteraard geef ik graag een borgbedrag als garantie voor teruggaaf en afrekening van de kosten.
@Daniel 74 ff vragen?
 
  • Like
Reactions: Keezje
Wie o wie kan mij een of meer in Portugal bruikbare laadpassen in bruikleen geven?

Door omstandigheden konden wij pas nu een vakantie gaan regelen. We willen erg graag naar Portugal rijden, en vandaag heb ik een mobi.e pas besteld, maar die zal vast niet voor het eind van de week in huis zijn; ik vertrek vrijdag vroeg in de ochtend.

We zullen niet alles op SuC's kunnen doen, een deel van onze bestemmingen heeft een DeC.

Je zult mij er erg blij mee maken. Ik kom de pas dan ook graag afhalen als het niet te ver rijden is.
Benieuwd!

Uiteraard geef ik graag een borgbedrag als garantie voor teruggaaf en afrekening van de kosten.
Via het Portugal forum een goede tip gekregen: www.evaz.energy maken een pas voor me aan en sturen die naar mijn eerste vakantiebestemming. Langzame publieke laadpalen zouden altijd free of charge moeten zijn, maar met deze laadpas kan ook tegen betaling van snelladers gebruik worden gemaakt :cool:
 
Periode aangeven helpt misschien al iets :)

Ja, sorry. Niet scherp.

We zijn van plan zondag te vetrekken en gaan dan 4 weken op pad door IJsland, Faroer, Denmark en Zweden.
M.n. IJsland is tricky want die hebben wel veel Chademo (nog) geen SC's en Type 2 22 kW

Ervaring met trip naar Noordkaap en Murmansk leert dat 11 of 22 kW best wel lange wandelingen oplevert :)
 
Tesla Toppers !
Geweldig die bereidheid elkaar te helpen.
Chademo adapter geleend via dit platform. Top !
Ga nu helemaal zorgeloos naar SuC-loze eilanden als IJsland en Faroer Islands :)

Ik heb dakdragers / roof rack voor de Model S 2018.
Als iemand die wil lenen (als wij ze niet gebruiken) hoor ik het wel via een PM.

M.
 
Ik zoek voor aanstaande zaterdag een fietsdrager om eens uit te proberen of me dat bevalt op een X.
Ik zoek iets voor twee fietsen, maar ik zou graag eerst een het gehele proces eens uit testen.
Zaterdag moet ik de nieuwe fiets van mijn vrouw ophalen, dat lijkt me wel een goede oefening.
Omgeving Almere. bedankt alvast.
 
Ik zoek voor aanstaande zaterdag een fietsdrager om eens uit te proberen of me dat bevalt op een X.
Ik zoek iets voor twee fietsen, maar ik zou graag eerst een het gehele proces eens uit testen.
Zaterdag moet ik de nieuwe fiets van mijn vrouw ophalen, dat lijkt me wel een goede oefening.
Omgeving Almere. bedankt alvast.
Je mag de mijne lenen. Is een Thule voor 3 fietsen. Misschien dat je een andere dichter in de buurt vindt.
 
Geen stekker, maar na een tip van HWS vraag ik het ook hier:

Begin november wil ik voor een short-ski (fancy voor lang weekend) naar Oostenrijk met m'n Model 3 met 4 personen. Om dat te laten passen moet er echter wel een kist op het dak.
Is er iemand die (evt tegen vergoeding) zijn Tesla Model 3 dakdragers / Roof Rack aan mij wil uitlenen?
 
Ah ik heb dan denk ik verouderde info gelezen op het forum . Denk dat die reisverslagen met een S of X waren en niet met een model 3. CCS zit inderdaad vaak op de laadpalen in Schotland maar er staat ook vaak dat die kapot zijn. Heb om die reden nu vaak hotels gekozen met DeC of algemeen laadpunt.

Bedankt voor de reacties!
 
Ah ik heb dan denk ik verouderde info gelezen op het forum . Denk dat die reisverslagen met een S of X waren en niet met een model 3. CCS zit inderdaad vaak op de laadpalen in Schotland maar er staat ook vaak dat die kapot zijn. Heb om die reden nu vaak hotels gekozen met DeC of algemeen laadpunt.

Bedankt voor de reacties!
Even op Chargemap gekeken en gefilterd op CCS en het lijkt inderdaad dat er genoeg CSS beschikbaar is (vaak snellaadpalen met zowel Chademo als CCS). Stekker is dus het probleem niet. Nu hoef je alleen nog maar even uit te vogelen welke pas(jes) je nodig hebt :).

Kijk ook eens hier: Vakantie Schotland

Goede reis, Schotland lijkt me prachtig!
 
Even op Chargemap gekeken en gefilterd op CCS en het lijkt inderdaad dat er genoeg CSS beschikbaar is (vaak snellaadpalen met zowel Chademo als CCS). Stekker is dus het probleem niet. Nu hoef je alleen nog maar even uit te vogelen welke pas(jes) je nodig hebt :).

Kijk ook eens hier: Vakantie Schotland

Goede reis, Schotland lijkt me prachtig!
Yes op basis van dat draadje heb ik inmiddels een CYC card kunnen bemachtigen. Mocht iemand die willen lenen na mijn vakantie kan dat natuurlijk!