Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Sticky threads - hoe kom ik er vanaf?

This site may earn commission on affiliate links.
Precies de reden voor een stickie: blijft zichtbaar in het eerste scherm ook al is er recent niet in gepost. De actieve threads blijven ook zonder stickie wel bovenaan.

Dat principe is logisch en prima, maar blijft de vraag welke en hoeveel sticky threads nou handig zouden zijn.

Inzichten, problemen, trends, modellen en ook leden van TMC veranderen over tijd.

Om -zonder te willen oordelen- een suggestie te geven voor sticky threads:

Eén thread over Tesla vragen, met directe link naar www.teslavragen.nl,
Eén thread over laden, met subthreads.
Eén thread over buitenland.
Eén thread over software en navigatie.

Dit met het doel het hele forum wat overzichtelijker te maken. Het is maar een suggestie. Misschien een keer een poll over starten?
 
Last edited:
Dat principe is logisch en prima, maar blijft de vraag welke en hoeveel sticky threads nou handig zouden zijn.

Inzichten, problemen, trends, modellen en ook leden van TMC veranderen over tijd.

Om -zonder te willen oordelen- een suggestie te geven voor sticky threads:

Eén thread over Tesla vragen, met directe link naar www.teslavragen.nl,
Eén thread over laden, met subthreads.
Eén thread over buitenland.
Eén thread over software en navigatie.

Dit met het doel het hele forum wat overzichtelijker te maken. Het is maar een suggestie. Misschien een keer een poll over starten?
Of liever een optie als favoriete threads. Ik kies graag zelf wat ik interessant vind. Of een optie dat het gedeelte ingeklapt kan blijven. Bij mij is het telkens weer uitgeklapt. Maar goed er zijn ergere dingen natuurlijk :)
 
  • Like
Reactions: Unit106