TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Stoel vervangen mogelijk model S mogelijk?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Joost H, Apr 19, 2015.

1. Joost H

Joost H New Member

Beste allemaal,

Ik ben benieuwd of het mogelijk is om mijn passagiersstoel te vervangen voor bijv een BMW5 of Audi A6 stoel.
    Ik ben zelf 2 meter lang en vind de stoel niet goed zitten. Ik heb Tesla gebeld maa deze geven aan dat zij mij niet kunnen helpen. Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij door verwijzen naar een bedrijf die de stoel wel kan vervangen?

Alvast bedankt.

Joost H

2. infernix

infernix Member

Kan je niet direct helpen maar ben wel benieuwd, heb je de standard stoelen of de next gen stoelen? Voor zover ik weet zijn de next gen stoelen van Recaro, misschien kun je hun contacten als je die niet hebt; via Tesla zelf heb ik begrepen dat seat upgrades niet mogelijk zijn.

3. Glitch

Glitch Member

Er is hier ergens een draadje over het aanpassen van de reeds bestaande stoel.

4. RoaldH

RoaldH Member

Ellermeyer doet dat oa.

5. Rprp

Rprp Member

Ik ben eigenlijk op zoek naar hetzelfde, maar Tesla wil zelf de stoel niet upgraden (naar next-gen) ivm de airbags. Ik wil binnenkort eens langs gaan bij Ellermeyer maar ben bang dat de aanpassingen minimaal zijn..

6. RoaldH

RoaldH Member

Ze verlengen onder andere de zitting voor mee ondersteuning aan de bovenbenen. En ze passen de rugleuning aan voor meer steun in de onderrug. Het resultaat lijkt op de standaard Volvo zetels. Dus niet de sportstoelen.

7. RoaldH

RoaldH Member

Share This Page