TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Stoelen en steun

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by pwillemse78, Nov 15, 2013.

1. pwillemse78

pwillemse78 Member

Heb helaas tot nu toe alleen (heel veel :)) proefritten gemaakt, maar begrijp,dat de stoelen wat te vlak zijn. Is er al iemand bij een bedrijf zoals Cools (Cools Bekledingen - Het Bedrijf) gegaan? Heb destijds voor m'n 5 serie ook de stoelen wat laten aanpassen, die kunnen echt wonderen verrichten.... Plaatsen wat schuim bij en trekken er de hoes weer om... Misschien een optie...

2. redevries

redevries René de Vries

Ik ben wat langer dan gemiddeld (2 m) en de stoelen zitten voor mij dan ook maar matig. Ik kreeg dit adres door: http://www.autostoelen.eu/
    daar heb ik al contact mee gehad en het leek alsof ze wisten waar ze het over hadden. Maar, als iemand goede ervaringen heeft dan hoor ik het graag.

René

3. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

dit is de reden dat ik het standaard interieur heb gekozen. dan heb ik alvast 1600€ extra om het interieur naar mijn zin te laten maken.
    telkens ik een S zag van enkele maanden oud, zagen de stoelen er alles behalve strak uit.

4. Suntronics

Suntronics P267 VIN17995

Goed gezien !

5. Andre

Andre Member

Er gaat niets boven de stoelen van een Saab, ik zal ze missen......echt missen!

6. HWS

HWS Speedjunkie

Omdat m'n pa z'n Tesla vanavond op de zaak liet staan heb ik m maar ff geleend...... 4 demo proefritten gegeven aan vrienden, familie en buren:biggrin:. In deze zit het standaard interieur en ik heb het idee dat door de stoffen bekleding je veel minder last hebt van "schuiven" in de stoel dan bij het performance interieur.

7. PeterSZ

PeterSZ Petrolhead Electrified

Stoelen in de QP waren niet fantastisch maar daar wen je aan. Kreeg er geen last van in m'n rug. Stoelen in de S zijn vergelijkbaar matig - nog te vroeg om te zeggen of ze voldoen of niet - eerst wat langere ritten maken. Vervangen door tailor-made stoel kan altijd nog.

8. Andre

Andre Member

Ritje in mijn oude mini vanmiddag, altijd weer leuk maar stoelen support ? haha lachen. Maar alles heeft zijn charme en toch weer ff lekker gescheurd !

Share This Page