TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Stoelhoezen

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Kleijne, May 27, 2016.

1. Kleijne

Kleijne please brake for snakes

Zijn er nette en mooie stoelhoezen beschikbaar voor de tesla S?
    Ofschoon ik nog blijde verwachting ben van een S70D die medio september 2016 geleverd wordt, toch alvast deze voorbereidende vraag. Ik zou graag de stoelen voor en achter (zwart textiel) willen beschermen met stoelhoezen, bij voorkeur zwart, liefst zonder extra kleuren. Zodat onze hond en twee zoons met hun modderlaarzen niet gelijk het hele interieur vernaggelen. In mijn huidige auto heb ik hier prima ervaringen mee. Tesla Tilburg geeft aan deze niet te leveren, dus ik hoop dat iemand hier ervaring heeft met een door derde parij geleverde set.

2. Herbie65

Herbie65 Member

een Tesla met stoelhoezen?????:mad::mad::mad::mad:

3. Keezje

Keezje Active Member

Wie wil proberen met modderlaarzen mijn tan bekleding te beklimmen kan beter bij voorbaat een bodybag aantrekken... blijft de boel ook schoon.

• Funny x 2
  4. Janwillem

Janwillem Member

Volgens mij is de frunk perfect voor modderlaarzen en honden.
    Of eventueel de kofferbak.

5. dicktump

dicktump Member

Als je het een beetje mooi wilt hebben (en dat is het denk ik wel waard bij een Tesla), kun je eens navraag doen bij een autobekleder. Sommige autobekleders (of misschien zelfs wel allemaal?) kunnen ook stoelhoezen maken. Maatwerk zal toch het mooist blijven. En dan kunnen ze je wellicht ook adviseren in materiaal, want dat is misschien ook nog wel handig bij vocht en modder :)

6. eelcodb

eelcodb Member

• Informative x 1

Share This Page