Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Stoelverwarming achter nu beschikbaar => Model 3 Plus

This site may earn commission on affiliate links.
Zag vandaag in mijn account dat de stoelverwarming achter kan worden geactiveerd voor de schappelijke prijs van € 300.
Dit is wel lekker in de koude wintermaanden (oke, in NL heb je die niet echt meer maar toch).

Ben benieuwd of ze nog meer losse upgrades gaan doorvoeren.
 
Effe gecheckt.... ja, ik kan ook mijn SR+ uit september upgraden. Ga ik niet doen. 300 euro's om een bitje in de software om te flippen is me te gortig. De hardware zit al in de stoelen kennelijk dus daar heb ik al voor betaald
Ik vind het niet overdreven wat Tesla ervoor vraagt.
Leuk voor de kids als ik ze afhaal van de voetbaltraining, kunnen zich direct opwarmen.
 
De hardware zit al in de stoelen kennelijk dus daar heb ik al voor betaald
De prijs van een auto is natuurlijk niet (alleen) een optelsom van de onderdelen. Dus de conclusie dat je er al voor betaald hebt is onjuist. Misschien heeft Tesla die kosten niet doorberekend en zitten de kosten voor de hardware in die optieprijs van € 300,—
Het enige dat telt is of je dat geld over hebt voor de functie.
 
De stoelverwarming achterop zit dus inderdaad al in een Standard Range Plus, zag die optie ook net en voor 300 euro wil ik het wel voor die 3 stoelen achterop (hadden ze wel eerder mee kunnen komen dan nu na de winter). Net aangeschaft en het werkt meteen (zonder update). Ben er helaas ook achter gekomen dat ik HW2.5 heb ipv HW3.0 in onze Model 3 van september 2019.
 
De stoelverwarming achterop zit dus inderdaad al in een Standard Range Plus, zag die optie ook net en voor 300 euro wil ik het wel voor die 3 stoelen achterop (hadden ze wel eerder mee kunnen komen dan nu na de winter). Net aangeschaft en het werkt meteen (zonder update). Ben er helaas ook achter gekomen dat ik HW2.5 heb ipv HW3.0 in onze Model 3 van september 2019.
Hoe kun je dat nagaan (wil binnenkort upgraden naar een 2019 M3)?
 
De stoelverwarming achterop zit dus inderdaad al in een Standard Range Plus, zag die optie ook net en voor 300 euro wil ik het wel voor die 3 stoelen achterop (hadden ze wel eerder mee kunnen komen dan nu na de winter). Net aangeschaft en het werkt meteen (zonder update). Ben er helaas ook achter gekomen dat ik HW2.5 heb ipv HW3.0 in onze Model 3 van september 2019.
Zo helaas is dat niet. Moment dat je een upgrade doet wordt het een HW3. Maar ik zie helaas nog niet de meerwaarde.
 
Zo helaas is dat niet. Moment dat je een upgrade doet wordt het een HW3. Maar ik zie helaas nog niet de meerwaarde.
As je vanaf aanschafdatum na bepaalde checks vorige jaar HW3.0 dacht te hebben, en nu erachter komt 2.5 te hebben is het best een grote ''HELAAS'' voor ons.
Feit blijft dat HW3.0 sneller en krachtiger is dan 2.5, wat nu nog niet merkbaar is (op de missende visuals na) maar na een paar jaar zeker merkbaar zal worden.
De upgrade is blijkbaar alleen maar gratis als je FSD erbij hebt gekocht. Beetje jammer dat een auto uit sept 2019 gewoon oude HW blijkt te hebben.
 
As je vanaf aanschafdatum na bepaalde checks vorige jaar HW3.0 dacht te hebben, en nu erachter komt 2.5 te hebben is het best een grote ''HELAAS'' voor ons.
Feit blijft dat HW3.0 sneller en krachtiger is dan 2.5, wat nu nog niet merkbaar is (op de missende visuals na) maar na een paar jaar zeker merkbaar zal worden.
De upgrade is blijkbaar alleen maar gratis als je FSD erbij hebt gekocht. Beetje jammer dat een auto uit sept 2019 gewoon oude HW blijkt te hebben.
Over 1 jaar is alles al oud aan je 3 ;)
 
As je vanaf aanschafdatum na bepaalde checks vorige jaar HW3.0 dacht te hebben, en nu erachter komt 2.5 te hebben is het best een grote ''HELAAS'' voor ons.
Feit blijft dat HW3.0 sneller en krachtiger is dan 2.5, wat nu nog niet merkbaar is (op de missende visuals na) maar na een paar jaar zeker merkbaar zal worden.
De upgrade is blijkbaar alleen maar gratis als je FSD erbij hebt gekocht. Beetje jammer dat een auto uit sept 2019 gewoon oude HW blijkt te hebben.

Is wel zichtbaar. Staat bij bijkomende voertuiginformatiz. Staat of je 2,5 of 3 hebt