Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Storingen - Problemen Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mij is er aan de buitenkant ook niets te voelen. Geen schade van buitenaf lijkt mij.Barst lijkt te zijn ontstaan op kruispunt van 2 draden in de ruit.
Lijkt mij vervelend als ze hier lastig over gaan doen..
467FF545-05CC-44DE-8356-80376F3ED7C4.jpeg

Ik heb net nog eens een afspraak in rotterdam gemaakt. Laat het we weten
 
Bij mij is er aan de buitenkant ook niets te voelen. Geen schade van buitenaf lijkt mij.Barst lijkt te zijn ontstaan op kruispunt van 2 draden in de ruit.
Lijkt mij vervelend als ze hier lastig over gaan doen..

Ik was laatst bij een ruit hersteller en die wist mij te vertellen dat de achterruiten niet aan te slepen waren voor een Model 3. Gingen allemaal kapot door de achterruit verwarming zei hij.
 
Als de batterij koud is dan heb je een pak minder regen...

Ik heb dit ook 2 keer gehad en dat is niet de regeneratie. Want dan voel je wel dat ie iets inhoudt. Als dit gebeurt zie je ook het powerbalkje actief (zwarte balkje naar rechts zeg maar) alsof je gas geeft. Je moet dan echt even op de rem trappen om het te annuleren. Het voelt meer alsof je AP erop hebt staan maar die staat dus op dat moment niet aan. Ik heb nog geen trend kunnen ontdekken, maar daar komt het ook te weinig voor terug.

Laatste keer was begin december.
 
Ik heb dit ook 2 keer gehad en dat is niet de regeneratie. Want dan voel je wel dat ie iets inhoudt. Als dit gebeurt zie je ook het powerbalkje actief (zwarte balkje naar rechts zeg maar) alsof je gas geeft. Je moet dan echt even op de rem trappen om het te annuleren. Het voelt meer alsof je AP erop hebt staan maar die staat dus op dat moment niet aan. Ik heb nog geen trend kunnen ontdekken, maar daar komt het ook te weinig voor terug.

Laatste keer was begin december.
precies, zo ervaar ik het ook. Te weinig voor een trend, maar vreemd is het wel.

0% regen heb ik trouwens nog nooit gehad. Ook als is het maar 50% dan voel je direct afremmen.
 
Mijn model 3 wil de laadkabel van mijn NewMotion laadpunt niet meer vergrendelen. Na inpluggen zijn er verschillende pogingen tot vergrendelen te horen en dan gaat de led oranje branden. Scherm in de auto geeft melding: “Laadcontactvergrendeling los. Laadkabel volledig aansluiten of controleren op belemmering”. Het gekke is dat vergrendelen prima gaat als ik mijn losse laad kabel uit de achterbak in plug. Dan vergrendelt hij prima.
Ik heb de auto gereset, het laadpunt gereset en ook geprobeerd of de kabel vergrendelt als het laadpunt spanningsloos is, maar ook dan kan hij hem niet vergrendelen. Bij visuele inspectie van de connector is niets vreemds te zien.
Ik heb hem nu aan het laden gekregen, maar de App geeft aan: “Beperkt opladen. Laadkabel mogelijk niet goed aangesloten op de auto”.
Herkent iemand dit?
 
Als het aan je Model 3 zou liggen, dan zou die andere laadkabel ook niet moeten werken toch? Denk ook dat het aan de laadkabel van je laadstation ligt. Probeer anders eens bij een supercharger of ander openbaar laadstation te laden, als het daar ook goed gaat lijkt het me duidelijk.
 
Mijn model 3 is al sinds vrijdagavond niet meer online geweest. Spotify etc in de auto werkt maar verbinden met de tesla app of andere diensten die van de apis gebruik maken werken niet. Ik heb al reset zonder en met rem geprobeerd zonder resultaat. Ook de auto met wifi verbonden maar hielp ook niets. Hoe los ik dit op?
 
Mijn model 3 is al sinds vrijdagavond niet meer online geweest. Spotify etc in de auto werkt maar verbinden met de tesla app of andere diensten die van de apis gebruik maken werken niet. Ik heb al reset zonder en met rem geprobeerd zonder resultaat. Ook de auto met wifi verbonden maar hielp ook niets. Hoe los ik dit op?
App uitloggen en opnieuw inloggen al geprobeerd ?