Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Stuur 2021 gen2

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een model 3 sinds 2 weken, echter was het leer op het stuur niet helemaal op orde.

Ik had hierbij metaalkleurige scroll wieltjes. Die best lekker aanvoelde.

Nadat het stuur is vervangen zitten er zwarte wieltjes op en voelt toch een stuk minder fijn. Beetje plakkerig en/of bewegelijk. Schijnt gen2 stuur te zijn uit 2021. Verder zie ik geen verechil. Weet iemand hier meer van en hebben andere ook al het gen2 stuur?
 

Attachments

  • 20210904_134703.jpg
    20210904_134703.jpg
    229.1 KB · Views: 47
De oudere modellen hadden een rubber achtig scroll wiel en bij de 2021 is deze van metaal. Ik weet niet of de laatste 2021 weer terug zijn gegaan naar de rubber achtige scroll wielen. Wie heeft verteld dat het een gen2 2021 versie is? Heb je niet een oud model gekregen?
 
Sms terug gestuurd: "Wat ik begrijp is dat ik eerst een 2021 1e generatie stuur had en 2 weken na levering van auto dat stuur niet meer leverbaar is? Mijn grootste probleem is dat de scrollwieltjes van dit stuur plakkerig zijn. Is daar wat aan te doen?"

kreeg vandaag bericht van tesla via sms weer: "Door gebruik zullen de scroll wieltjes over tijd minder plakkerig gaan aanvoelen, op dit moment zijn de bevestigingspunten nog voorzien van een laag vet om uitdroging te voorkomen, bij veroudering van dit vet zal de plakkerigheid afnemen".


Vond de service dat je afspraak kon maken via de app en dat ze thuis kwamen top, maar dit soort dingen man man man