TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Subsidie laadpaal

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by ibiza, Mar 2, 2015.

1. ibiza

ibiza Member

Even een vraagje, ik heb sinds augustus (2014) mijn MS, hier heb ik de maximale subsidie (MIA) op aangevraagd (= 50.000).
    Nu wil ik voor dit jaar (2015) ook subsidie aanvragen voor mijn laadpaal, dit wordt nogal een dure oplossing door de aanpassingen die nodig zijn en graafwerkzaamheden etc., en komt uit op E 2650,- ex BTW

Ik heb even gekeken op de site van het rvo en daar stond het volgende:

Dus als ik het goed lees mag ik subsidie aanvragen voor het volledige bedrag omdat de oplossing boven de 2.500 euro komt. Correct?

2. Keezje

Keezje Active Member

Je moet stoppen met lezen na "De laadpaal kan apart worden gemeld onder code F 3720 als het investeringsbedrag groter is dan € 2.500." Maakt het een stuk gemakkelijker :wink:

3. pvh

pvh Active Member

Inderdaad, de totale investering boven de €2500. Let wel op, als je ook nog lokale subsidie krijgt, zoals bij de Stadsregio Rotterdam van €1000 moet jee dat er eerst aftrekken.

4. ebullio

ebullio Active Member

Die subsidie in Rdam is vorig jaar september dacht ik afgeschaft, m'n buurman vroeg er om voor z'n hybride XC90 waarmee hij volgens Volvo 40 km volledig elektrisch kan rijden

5. pvh

pvh Active Member

Ik zie het ja. Ik heb 4x gebruik kunnen maken in 2014, dus was er erg blij mee. Hoorde toen al dat de stadsregio opgeheven zou worden.
    http://stadsregio.nl/subsidie-laadpalen-op-eigen-terrein

Share This Page