Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Subsidie laadpaal

This site may earn commission on affiliate links.
Even een vraagje, ik heb sinds augustus (2014) mijn MS, hier heb ik de maximale subsidie (MIA) op aangevraagd (= 50.000).
Nu wil ik voor dit jaar (2015) ook subsidie aanvragen voor mijn laadpaal, dit wordt nogal een dure oplossing door de aanpassingen die nodig zijn en graafwerkzaamheden etc., en komt uit op E 2650,- ex BTW

Ik heb even gekeken op de site van het rvo en daar stond het volgende:

De laadpaal kan apart worden gemeld onder code F 3720 als het investeringsbedrag groter is dan € 2.500. De laadpaal kan ook worden meegemeld met de e-auto als het investeringsbedrag lager is dan € 2.500 en het maximaal te melden bedrag nog niet is bereikt. Voor code G 3110 is het maximaal te melden bedrag € 50.000 per voertuig (inclusief laadpaal), voor code D 3111 is dit € 35.000 (inclusief laadpaal) per personenauto en voor code E 3112 is dit € 12.500 per personenauto. Ligt de aanschafprijs van de auto boven het maximumbedrag en is de laadpaal goedkoper dan € 2.500, dan is het niet mogelijk om de kosten van de laadpaal nog mee te nemen. Eventuele subsidie voor de auto (en laadpaal) moet u van het te melden investeringsbedrag aftrekken.

Dus als ik het goed lees mag ik subsidie aanvragen voor het volledige bedrag omdat de oplossing boven de 2.500 euro komt. Correct?