TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Suc Zaventem

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by bartdv, Jul 15, 2016.

1. bartdv

bartdv Member

Al 3 keer geweest. 3 keer moeten wachten omdat de helft ingenomen is door ice.

Hotel Van Der Valk waar de suc is vindt dat je maar moeten wachten tot ze weg rijden. Zijn zien deze plaatsen ook als parking plaatsen iplv suc plaatsen.

Spijtig
    :(

Attached Files:

2. Tazmanian

Tazmanian Member

Als Van Der Valk dit zo denkt zou ik dit aan Tesla melden. Is niet volgens de regels van hun overeenkomsten denk ik.

3. HWS

HWS Speedjunkie

Tja zo was het in Nivelles ook. Ik probeer dan ook om die zoveel mogelijk te vermijden. Jammer dat ze het belang van erop kunnen vertrouwen niet onderkennen. In Aartselaar, zelfs Tesla zelf of Gent tijdens een event net zo helaas. Wij hebben in Amsterdam dan zo onze Taxi perikelen maar dan worden ze tenminste nog benut.

4. KristofL

KristofL Member

Er moeten nu maar net eens van die mensen staan die een week op vliegvakantie vertrekken, of hebben die een aparte parking ondergronds?

Als dat bovendien de instelling is van de uitbater van het hotel, dan zal ik er buiten de WC weinig gebruik maken van de faciliteiten tot drinken of eten.

Is dit weer een typisch geval van de installatie van een laadpunt bij een eigenaar/zaakvoerder die er zelf geen voorstander van is maar het opgelegd krijgt van hogerhand? Dan is de handhaving ook niet bestaande natuurlijk, want het interesseert hem of haar geen jota wie daar staat.

5. Monky

Monky Member

Daar ooit een keer geweest voor een meeting enkele jaren geleden en parking is daar sowieso al een schrijnend probleem.
    Als ze er dan zo op reageren is het niet meteen de meest ideale plaats om te gaan laden.

6. bartdv

bartdv Member

Attached Files:

7. RudiDL

RudiDL Member

Ik heb geen idee wanneer je de foto van die Volvo hebt genomen, maar duidelijk overdag. Zondagavond om 23u stond die er nog. De andere 7 plaatsen waren echter vrij.

8. Wolfke

Wolfke Member

Bon, die SuC gebruiken we dus NIET, puur uit principe en ik zo'n kortzichtige uitbater geen extra cent gun. :mad:

Als ze aan mij vragen of ik goed hotel ken in die omgeving, ga ik extra m'n best doen die mensen naar de concurrentie te sturen.

9. Carl

Carl Member

Was in Nijvel de eerste maanden ook zo. Gemeld aan Tesla en VDV Nijvel. Toen hebben ze er even een ketting voor gehangen (in Egerkingen zag ik dat ze hetzelfde deden met oranje kegels), om de mensen te sensibiliseren die vroeger de gewoonte hadden om die parkeerplaatsen te gebruiken. Vandaag gaat het daar toch een stuk beter denk ik. Misschien vergt het gewoon wat tijd (plus een beetje druk van onzentwege - ik denk dat als de uitbater van Zaventem weet dat ie via dit forum negatieve publiciteit krijgt ipv positieve, hij wel gauw zal bijdraaien!).

10. bartdv

bartdv Member

vandaag

11. Phil_BE

Phil_BE Member

Volvo was weg toen ik er kwam. Wilde even testen met hoeveel vermogen er wordt geladen bij een soc van 30%(startte aan 110 en zakte snel naar 70 kw)

Toen er een Nederlander kwam laden ben ik vertrokken alle stalls behalve 1 vol.ook tesla2 was aan het laden.

Is wel krap om in te draaien..

12. Firebird

Firebird Active Member

Die stond zondagnamiddag in Gent ook te laden.
    Iemand die hier aanwezig is?

13. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Wel zonde dit bericht... ik had begrepen dat t eten er stukken beter was dan in nijvel, dus ik was voorzichtig deze locatie mee aan het nemen bij de planning van de volgende weekend roadtrip (daar verzamelen, laden EN lunchen en dan door de ri Franse ardennen), maar indien er niet geladen kan worden door ICE'ing icm geen actie vanuit de uitbater laten we idd deze SuC beter links / rechts of waar dan ook liggen... veel te veel risico om met 4 auto's aan te komen...

14. Phil_BE

Phil_BE Member

daarstraks niet geiced

15. MickC

MickC Member

Misschien reserveren voor de lunch en vermelden dat je met 4 Tesla's komt? Misschien dat de uitbater dan de ICE's probeert weg te houden? (je kan maar proberen...)

• Like x 1
  16. Phil_BE

Phil_BE Member

Tesla2 is een van demo wagens van Tesla
    hebben tot tesla5 denk ik

17. Bankroetlama

Bankroetlama Member

Tot en met TESLA-7 zelfs!

• Informative x 1
  18. Firebird

Firebird Active Member

Ah? Was koppel met kindje en kinderbuggy aan boord.
    We kregen echter geen kans om gedag te zeggen, ze leken in "hogere sferen"...
    Of iets met Übermensch en plebs kan ook...

• Like x 2
  19. DimiVdb

DimiVdb Member

• Like x 3
    • Informative x 2
  20. simonsmidt

simonsmidt Member

We hebben toch veel voor elkaar over. Ik, als niet bepaald een huisdieren liefhebber, ben zelfs op een hond aan het passen hier in Zaventem.
    PS geen ICE en 5 aan het laden.

Attached Files:

• Like x 1
    • Funny x 1

Share This Page