Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Summon

This site may earn commission on affiliate links.
Nu de summon feature wordt uitgerold verdient het wel een extra draadje.

Laat ik beginnen. Vandaag de update gehad. Niet veel plezier nog gehad van de summon omdat hij van de vier pogingen er drie afbrak omdat de verbinding verbroken was. Uiteindelijk kon ik dat enigszins omzeilen door de fob op de auto te leggen.

Verder missen we de mogelijkheid om de z.g. dodemansknop uit te zetten. Nu sta je als een soort van Goofy met je telefoon in de hand (vandaag ook nog in de regen) in de hoop (want zo was het bij mij) dat er beweging in kwam.

Bij elke "mislukking" werd een berichtje verstuurd zodat ook mijn vrouw en zoon op de hoogte bleven.

Tenslotte is onze garage te krap. Ik kan er moeiteloos in en uitrijden als ik de juiste aanvliegroute heb gekozen maan dat durft hij niet alleen, zelfs al zet ik hem er met zijn neus al in.

Hoort bij een beta, denk ik dan maar.

Benieuwd hoe anderen er over denken en wat de volgende updates zijn.
 
En wat is er mis met de Belgen? Wie bepaalt dat bij jullie? Nu de rest van Europa wel de Summon heeft (zij het voor de helft van de mogelijkheden, maar toch)

Schermafbeelding 2016-03-01 om 18.21.49.png
 
Vol enthousiasme de update uitgevoerd en ik vroeg me al af waar de summon functie was op de iPhone.... ik had nog niet de gelegenheid om in de wagen te gaan kijken, maar zag wel op mijn pc dat de de update uitgevoerd was.
Zoals gewoonlijk bracht dit forum weer vlug het antwoord :biggrin:.
Nog maar even wachten dus voor de Belgen :crying: Hoe lang ????
 
Tenslotte is onze garage te krap. Ik kan er moeiteloos in en uitrijden als ik de juiste aanvliegroute heb gekozen maan dat durft hij niet alleen, zelfs al zet ik hem er met zijn neus al in.

Hoort bij een beta, denk ik dan maar.

Benieuwd hoe anderen er over denken en wat de volgende updates zijn.

Hans. Heb je toevallig ook de instellingen aangepast naar "tight" om te zien of hij dan wel zelf de garage in wil rijden?

c8f4f372c885d20f24b9111eb7e916d9.jpg
 
Hans. Heb je toevallig ook de instellingen aangepast naar "tight" om te zien of hij dan wel zelf de garage in wil rijden?

c8f4f372c885d20f24b9111eb7e916d9.jpg

Ja, die instelling had ik gevonden maar hielp niet.

Wij missen nog één instelling daaronder. Die waar je kunt kiezen tussen starten en knop loslaten en de dodemansknop. Die laatste is wel erg betuttelend en haalt het nut er af (na het eerste leuke effect dat hij alleen een paar meter kan rijden) Je staat echt een beetje voor Joepie. Het filmpje dat we eerder zagen van de man die op de keukentafel de app bediende en toen hij buiten kwam de auto voor hem klaar stond is nog wel wat updates weg (en bij mij een nieuwe elektrische garagedeur)