Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Summon

This site may earn commission on affiliate links.
Vindt iemand summon nuttig in de huidige versie? Bij mij breekt hij 2 van de 3 keer af omdat de fob niet meer gezien wordt of omdat de internetverbinding onderbroken raakt. Enige manier waarop het nog enigszins bruikbaar is is door een keyfob in de auto te laten liggen maar dat heeft weer andere evidente nadelen.
 
Vindt iemand summon nuttig in de huidige versie? Bij mij breekt hij 2 van de 3 keer af omdat de fob niet meer gezien wordt of omdat de internetverbinding onderbroken raakt. Enige manier waarop het nog enigszins bruikbaar is is door een keyfob in de auto te laten liggen maar dat heeft weer andere evidente nadelen.

Ik moet zeggen dat hij het best wel goed doet. En best wel handig je auto naar voren te laten rijden tussen andere auto's uit. Kun je ruim instappen zonder deuken te maken in andere auto's.
En die moeder in die X5 stond ook te kijken met grote blauwe ogen.
 
Gisteren heb ik het ook gebruikt, omdat er een Volvo vlak naast mijn S geparkeerd had. Hij deed het perfect. Voelt wel erg luxe, dat je je auto even voor laat rijden, ipv moeilijk instappen en je in bochten moet wringen.
Net als bij de agenda functie was ik sceptisch over het gebruik van Summon, maar ik ben nu wel overtuigd van het nut van beide.
 
Maandagmorgen stap ik in de auto. Er staat een update klaar. Had een meeting bij een klant, dus daar voor de deur de update maar laten lopen.
Na de meeting snel even checken wat er verandert was. Summon is geactiveerd in België.
's Avonds getest. Ik vind het nog een beetje tegenvallen, de auto moet de key in de buurt hebben, anders stopt ie met summon.
Daardoor verliest ie veel van zijn voor het in de garage parkeren van de wagen (werkt nog niet op windowsphone).
Benieuwd naar de volgende stap in summon.
Heb trouwens ook de indruk dat autopilot toch weer net iets strakker rijdt.
 
De summon werkt voor mij naar behoren.
Ik zal er veelvuldig gebruik van maken bij het uitrijden van de garage.
Binnenrijden is niet zo nuttig, daar de bumper clearance min 20 cm is. Het zou voor mij slechts 5 cm mogen zijn, want anders kan de garagepoort niet dicht.
Vandaag net van versie 2.14.17 naar 2.14.50 : geen zichtbare verschillen.
 
Binnenrijden is niet zo nuttig, daar de bumper clearance min 20 cm is. Het zou voor mij slechts 5 cm mogen zijn, want anders kan de garagepoort niet dicht.

Bij mij 0 cm in de garage in Heverlee en dan kan de garagepoort nog niet dicht. :(
Ik heb piepschuim tegen een kast bevestigd vooraan waar ik net tegen moet rijden.
Zal dus niet lukken met summon. Ik heb het nog niet getest maar het is onwaarschijnlijk dat hij in of uit die garage zal willen rijden omdat het ook aan de zijkanten erg krap is. In het begin had ik enorme stress om mijn nieuwe S in dat gat binnen te rijden.
 
Ik gebruik summon om mijn MS onder mijn carport te rijden. Ik moet onder een hoek van 40 graden de carport inrijden en dan naar rechts sturen om achterin de carport te komen. Als ik de auto met summon de carport inrij stuurt ie strak rechtdoor en stopt net voor de linkerzijwand van de carport. Hij stuurt dus duidelijk niet naar rechts. Klopt dit en mag ik niet meer verwachten?