Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Super (charger) jaloezie. Versie BMW.

This site may earn commission on affiliate links.
Is het IQ of EQ? In ieder geval is het one digit.
 

Attachments

  • B2D898B0-1FBF-464E-82C1-8E2F648F1FAB.jpeg
    B2D898B0-1FBF-464E-82C1-8E2F648F1FAB.jpeg
    743.1 KB · Views: 181
Nee zeker niet, zeg alleen dat ik het me wel kan voorstellen dat men Denkt dat het geen probleem is als er 10 plekken leeg staan. Laatst kwamen we snachts in Frankrijk bij een
sc waar alles op 1 na geiced was (gelukkig konden we dus wel laden, anders hadden we een probleem gehad want het hotel was dicht). Maar we zijn op vele plekken geweest waar verder niemand was. ‘Men’ moet nog even het besef krijgen dat de laadplekken vergelijkbaar zijn met een benzine pomp. De plek waar de laders staan en de informatie erbij kan op veel plekken duidelijker.
 
  • Informative
Reactions: Gamechanger
Misschien beter het design van de suc aanpassen? Een tankstation ziet er ook niet uit als een parking. Geen strepen of stippellijnen op de grond, tanken in de langsrichting ipv dwars op de pomp, automaat voor betaalkaart ;-), verlichting, enz.
 
Misschien beter het design van de suc aanpassen? Een tankstation ziet er ook niet uit als een parking. Geen strepen of stippellijnen op de grond, tanken in de langsrichting ipv dwars op de pomp, automaat voor betaalkaart ;-), verlichting, enz.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom het design niet overal wordt uitgevoerd zoals in Urmond, kun je bij Icing toch laden. Bij aanleg op bestaande locaties wellicht fractie duurder. Ik zelf heb deze opstelling nog nergens anders gezien (in een enkel geval 1 stall).