Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers Frankrijk

This site may earn commission on affiliate links.
IMG_6884.JPG

Ondertussen al meer dan 2,5 uur opladen in Muhlhouse. Wat geven we een mooi voorbeeld
 
Geen X voor ons. Geeft voor ons geen voordelen ipv de MS. Heb maar twee kinderen en er hoeft geen riante liggende hond mee. ;)

Tsss… .

Gevaarlijke uitspraak!

Veiliger ware het als volgt ter verwoorden:

"Geen X voor ons. Geeft voor ons geen voordelen ipv de MS. Heb NOG maar twee kinderen en er hoeft NU geen riante liggende hond mee."

Je weet nooit wat je overkomt in het leven… . ;) :D:D:D
 
:)

Na 3 weken met de X, zou ik niet meer terug willen naar de S. De X is duidelijk een verder doorontwikkelde wagen. De automatische deuren blijven aangenaam, alsook de betere zitpositie en de meer op comfort afgestelde vering. Ik heb zondag vijf kinderen vervoerd die met veel plaats ervan genoten hebben. De hond klaagt ook niet.

Op naar de supercharger in Airvillers voor eind 2017?
 
Tsss… .

Gevaarlijke uitspraak!

Veiliger ware het als volgt ter verwoorden:

"Geen X voor ons. Geeft voor ons geen voordelen ipv de MS. Heb NOG maar twee kinderen en er hoeft NU geen riante liggende hond mee."

Je weet nooit wat je overkomt in het leven… . ;) :D:D:D
Tegen de tijd dat ik weer kinderen krijg, dan zitten we op Model Z. Ik heb 2,5 honden maar die komen niet in mijn auto ;)
We hebben de X overwogen maar past niet bij ons. Daar voor vinden we onze andere auto beter.
Maar nu weer topic en SuC zoeken voor de zomer in Frankrijk :cool:
 
Dat lag niet aan de wagen! Tesla moet echt iets gaan doen aan hun service. De komende twee jaar worden heel belangrijk voor dit merk.
Dat werd 4 jaar geleden ook soms gezegd. Ik kan alleen maar zeggen dat de service top is, ver boven elk ander merk verheven, heb me echt nog nooit zo gewaardeerd gevoeld als klant. Mijn ervaringen zijn vooral gebaseerd op ervaringen met SeC Den Haag.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: S-19910
Ik kan alleen maar zeggen dat de service top is, ver boven elk ander merk verheven, me echt nog nooit zo gewaardeerd gevoeld als klant. Mijn ervaringen zijn vooral gebaseerd op ervaringen met SeC Den Haag.

+1 - SeC Amsterdam, SeC MIlaan, SeC Stuttgart - allemaal erg positieve ervaringen - bij andere ben ik niet geweest -;). Zou niet weten wat ze nog moeten verbeteren.