Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers Frankrijk

This site may earn commission on affiliate links.
De mentaliteit qua service is het probleem ook niet. De kwaliteitscontrole vormt echter nog steeds een verbeterpunt. Zo had onze X bij aflevering toch echt een aantal punten die opgemerkt hadden moeten worden bij de kwaliteitscontrole.

Onze nieuwe X is vandaag in productie gegaan. Dat wordt dus een aflevering buiten een eindekwartaal periode. Ik ben benieuwd of dit nog van invloed is op de afleverkwaliteit. Wij zijn overigens - anders dan bij de eerdere bestellingen - nog niet benaderd door onze DS.

Dat werd 4 jaar geleden ook soms gezegd. Ik kan alleen maar zeggen dat de service top is, ver boven elk ander merk verheven, heb me echt nog nooit zo gewaardeerd gevoeld als klant. Mijn ervaringen zijn vooral gebaseerd op ervaringen met SeC Den Haag.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Iemand al bij supercharger Urvillers geweest, is deze vanuit beide richtingen bereikbaar? Volgens routeplanner moet je vanaf het westen eerst doorrijden richting reims en dan weer terug, op google maps lijkt het echter alsof je op parkeerplaats overal moet kunnen komen.
 
Yes, eind april naar de Champagnestreek geweest. Die Supercharger is gewoon langs twee kanten te bereiken, als je in zuidelijke richting rijdt en afslag neemt is het iets meer 'kronkelen' over de Aire, je moet vlak langs het benzinestation rijden en dan helemaal terug naar achteren. Tegen de tijd dat je terug bent gelopen naar het restaurant heb je er al 50km typical bij ;)
 
Iemand al bij supercharger Urvillers geweest, is deze vanuit beide richtingen bereikbaar? Volgens routeplanner moet je vanaf het westen eerst doorrijden richting reims en dan weer terug, op google maps lijkt het echter alsof je op parkeerplaats overal moet kunnen komen.
Ja, ik was er maandag. Je volgt de bordjes naar de pomp en gaat dan er links langs. Rij over de parkeerplaats en je ziet de SuC al liggen aan de achterzijde van het terrein.

Edit: @Joostdz was me voor
 
upload_2017-6-23_8-51-47.png