Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers Frankrijk

This site may earn commission on affiliate links.
Weer volle bak in Frankrijk, Val-de-Meuse:(.

5CED15F5-D4F5-4754-A812-9860F7182828.jpeg


Mijn vrouw klaagt wel dat ze alleen een heren en invalide toilet hebben:rolleyes:.
 
Last edited:
aankomende zomer ga ik richting Luzy, een plek aan de onderzijde van de Morvan; dichtstbijzijnde supercharger is Beane op ruim 80km afstand (1,5 uur rijden). Ik kan op de camping gebruik maken van een regulier buiten stopcontact, maar kan verder niet veel laadpunten vinden in de omgeving.

Hoe doen jullie dat? En wat is zinvol, naast een 25m verlengkabel, om mee te nemen qua laadspul?
 
aankomende zomer ga ik richting Luzy, een plek aan de onderzijde van de Morvan; dichtstbijzijnde supercharger is Beane op ruim 80km afstand (1,5 uur rijden). Ik kan op de camping gebruik maken van een regulier buiten stopcontact, maar kan verder niet veel laadpunten vinden in de omgeving.

Hoe doen jullie dat? En wat is zinvol, naast een 25m verlengkabel, om mee te nemen qua laadspul?

Deze ter info over Frankrijk.
 
  • Like
Reactions: HWS
Last edited:
  • Like
Reactions: Cohiba
2 van die 5 zaten in hun auto zo te zien. Die wilden niet verplaatsen?
Wellicht, maar nog meer gezelligheid als met de buurman had ik nou ook weer geen zin in.
En had de laatste plek, kon dus gelukkig wel laden.
Als er nou nog een vriendje aan kwam rijden; dan wel natuurlijk even "vragen".

Is dat een hele drukke Aire?
Ja, was heel druk.

Overwogen om je auto dwars achter die 2 auto’s te zetten waar de lichten nog van aan stonden? Om vervolgens uitgebreid te gaan eten?
Als ik nou niet kon laden.... Nee, dan zou ik even de vraag stellen.
(dat blokkeren klinkt altijd leuk&stoer; maar lost voor mij niks op, en zou er niet gerust op zijn wat aan te treffen bij terugkomst)
Uitgebreid eten daar sowieso niet; was binnen nog erger met drukte.
Ben zsm weer vertrokken.
 
In their defence:
Het is daar ook niet duidelijk.
Staan enkel de laders, geen markeringen, geen bordjes, niks.
Vanuit hun oogpunt: waarom zou ik hier niet mogen staan...
En de plekken zijn zowat voor de deur; nooit handig om icing te voorkomen.

1 pluspunt: nog nooit op de laatste plek volle bak kunnen laden ;)
 
In their defence:
Het is daar ook niet duidelijk.
Staan enkel de laders, geen markeringen, geen bordjes, niks.
Vanuit hun oogpunt: waarom zou ik hier niet mogen staan...
En de plekken zijn zowat voor de deur; nooit handig om icing te voorkomen.

1 pluspunt: nog nooit op de laatste plek volle bak kunnen laden ;)

In Reims staan de superchargers ook praktisch aan de voordeur (toch richting noorden) en ik heb daar ook al icing gezien. Voordeel daar is dat die niet lang blijven staan, gewoon een koffie en/of sanitaire stop en weer weg.