Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Inderdaad, weer een slechte keuze. Maar het steeds een afweging ofwel afgelegen en dan klachten over geen faciliteiten in de buurt, ofwel bij faciliteiten en dus veel kans op foutparkeerders. Misschien moet Tesla gewoon eens meer geld op tafel leggen en een groter stuk parking claimen en er een in en uitrij slagboom zetten die enkel opengaat met een bepaalde code die beschikbaar is in de app. Dit mag zelfs een vaste code zijn, die zelfs op internet voor iedereen leesbaar is, het zou foutparkeerders in ieder geval véél beter tegengaan omdat zulke foutparkeerders eerder impulsief foutparkeren ipv actief op zoek gaan naar een code om die slagboom te openen en bewust daar te gaan parkeren.
 
  • Like
Reactions: FVO
Inderdaad, weer een slechte keuze. Maar het steeds een afweging ofwel afgelegen en dan klachten over geen faciliteiten in de buurt, ofwel bij faciliteiten en dus veel kans op foutparkeerders. Misschien moet Tesla gewoon eens meer geld op tafel leggen en een groter stuk parking claimen en er een in en uitrij slagboom zetten die enkel opengaat met een bepaalde code die beschikbaar is in de app. Dit mag zelfs een vaste code zijn, die zelfs op internet voor iedereen leesbaar is, het zou foutparkeerders in ieder geval véél beter tegengaan omdat zulke foutparkeerders eerder impulsief foutparkeren ipv actief op zoek gaan naar een code om die slagboom te openen en bewust daar te gaan parkeren.

Geolocatie...tesla aan de slagboom: opent... gemakkelijker kan het niet zijn
 
  • Like
Reactions: S-19910 and FVO
Het was ook mijn vraag wanneer ik op earthview keek !!! het lijkt niet duidelijk te zijn, WTF
Over Kortrijk, even foto van mijn dashcam erbij.
Het lijkt mij dat de 3 parkeervakken rechts de uitgang te moeten worden, maar je kunt die ICE"s moeilijk kwalijk nemen dat ze daar parkeren.
IMG_20170709_234157.758.png
IMG_20170709_234434.907.png
 
  • Helpful
Reactions: M_VdM
Je
Over Kortrijk, even foto van mijn dashcam erbij.
Het lijkt mij dat de 3 parkeervakken rechts de uitgang te moeten worden, maar je kunt die ICE"s moeilijk kwalijk nemen dat ze daar parkeren. View attachment 234992 View attachment 234993

Je kan toch aan de andere kant uitrijden? Heb ik althans gisteren gedaan. Kan je ook meteen de autostrade op. Er staan haaientanden, dus dat wijst erop dat het mag. Wel toegegeven dat het een raar 'gat' is
 
IMG_20170709_234359.104.png
Je


Je kan toch aan de andere kant uitrijden? Heb ik althans gisteren gedaan. Kan je ook meteen de autostrade op. Er staan haaientanden, dus dat wijst erop dat het mag. Wel toegegeven dat het een raar 'gat' is

Dit was "de andere kant" gister.
Betonblok en een ICE. Heel krap of onmogelijk voor een MS.
Simpelste uitgang was onder Kinepolis door.
 
Last edited:
  • Helpful
Reactions: M_VdM
Bedankt voor de foto's. Is alvast aan de "goeie" kant van de McDo parking !
Ik gun hen het voordeel van de twijfel.
Nu nog effe zien hoe ze de layout van de parking (incl. slagbomen, etc.) aanpassen.
Dat is daar zowiezo een heel fluïde gegeven. Om de 2 à 3 jaar goeien ze de boel om ...
 
Arlon is momenteel een behoorlijke bouwput. slechts twee stalls (1a en 1b) beschikbaar 2 is geiced door een hijskraan, 3 is zonder stroom
Vorige week ook geweest, een ramp 3 zonder stroom, 1 stal geiced van bouwvakker en verder is het een slijkboel om er te geraken via die mercedes garage:mad: verder was de reis perfect tot in Toscane geen enkel probleem met SuC:) (zelfs in Italie);)