You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De laad etiquette is weer zoek in Aartselaar. Kom toe alle zes bezet. Zet me op een vrije parkeerplaats laat lichten aan en blijf zitten. Tesla medewerker komt een auto verzetten en een ander die net toekomt en mij ziet staan en zitten, eens zucht (en dus wel door heeft dat ik wachtende ben) rijdt gewoon direct door tot einde om de plek die net vrij komt in te nemen.
Edit: en nu zelfs nog een tweede die hetzelfde doet.
Man toch wat een kutmentaliteit. Blijkbaar moet je gewoon voor de ladende rij auto's gaan staan wil je de volgende zijn ipv de weg vrij te houden voor zij de weg willen rijden.
Zou ik zeker gedaan hebben.Blijkbaar moet je gewoon voor de ladende rij auto's gaan staan wil je de volgende zijn ipv de weg vrij te houden voor zij de weg willen rijden.
Of gewoon 2 stalls binnen in de werkplaats, net als in Tilburg...Tesla moet gewoon niet zo krenterig doen en de eigenaar van de Carglass vestiging naast de SEC een groter deel van de parking huren. Het is een belachelijk grote parking voor een ruitenvervangzaak want de meeste auto's staan binnen voor herstelling. Bovendien staat zo goed als alle personeel van het SEC en showroom ook reeds op die parking geparkeerd... ik denk dat dat ook niet zomaar kan gezien het privégrond is zal Tesla daar ook wel een bedrag voor neertellen....
En in tussentijd mag het SEC eens gaan stoppen met het plaatsen van afgewerkte auto's aan de SUC. Die twee horen niet samen. Leuk dat ze denken er een service mee te leveren aan de SEC klanten, maar ze hinderen wel de SUC klanten. In Gent kan men je auto ook niet aan een SUC zetten als deze klaar is want er is er geen. Dus ofwel stopt men met die praktijken in Aartselaar, ofwel installeren ze enkele klassieke laders. Als je naar het SEC gaat met een afspraak dan ga je er toch niet van uit dat je ook nog een SUC laadbeurt meeneemt? Ik begrijp het koppelen van die twee niet.
Ook in Arlon volgen ze deze rage. Op elke paal hangen er 2. Hierbij kreeg ik ook een jeukend gevoel.
Niet echt een objectieve partij dus.van andere garagehouder
daar die 70kw versie zetten ?Of gewoon 2 stalls binnen in de werkplaats, net als in Tilburg...
Waarschijnlijk is het vermogen van de aansluiting nu nog te laag om uit te breiden?
Er is in mijn optiek sowieso al structureel P te kort bij VdV. Een SuC lijkt me daar haast onmogelijk......[/QUOTE]En (kan het NL-draadje even niet vinden), die SuC in Breda misschien aan de VdV (Princenhagelaan) aan de Ikea?
Graag niet bij die VdV zeg. Op de kaart lijkt hij leuk te staan, maar heel bereikbaar is hij niet vanaf de snelweg en er is een gigantisch parkeer probleem.Even een hersenspinsel deze avond: Zou die SuC thv. Noord-Antwerpen niet kunnen komen aan de Ibis-hotel aan de Luithagen in de haven?
Aangezien ze nu samenwerken met Ibis in Aalst.
En (kan het NL-draadje even niet vinden), die SuC in Breda misschien aan de VdV (Princenhagelaan) aan de Ikea?
Het zou kunnen dat daar ook enkele streepjes van mij tussen zitten.De parking van de hyper Carrefour in schoten is zo enorm groot, zeker die achteraan dat de bandensporen van rondjes racen vanop Google earth zichtbaar zijn zo weinig wordt die gebruikt. Nu hoe de sfeer daar ‘s nachts is, geen idee.