Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Zucht. #Aalst

IMG_20181218_152919.jpg
 

Attachments

  • IMG_20181218_152919.jpg
    IMG_20181218_152919.jpg
    356.6 KB · Views: 74
Dat kan inderdaad. Ik denk alleen niet dat dit soort mensen het gaan waarderen als je hun auto inplugt. Deze meneer is het inpluggen echt niet vergeten. Ik denk dat dit soort figuren erg boos worden als ze zien dat je hun auto hebt "aangeraakt". Hij zal geen dankjewel zeggen verwacht ik.
 
  • Funny
Reactions: PaulusdB
Dat kan inderdaad. Ik denk alleen niet dat dit soort mensen het gaan waarderen als je hun auto inplugt. Deze meneer is het inpluggen echt niet vergeten. Ik denk dat dit soort figuren erg boos worden als ze zien dat je hun auto hebt "aangeraakt". Hij zal geen dankjewel zeggen verwacht ik.
Moet je toch niet wakker van liggen? Is een laadplek, geen parkeerplek. Als ie het irritant vind dat iemand z'n auto inplugt in een supercharger had ie maar niet een Tesla moeten kopen en op een supercharger plek parkeren.
 
Best wel funny stuff eigenlijk, @Xfrank :D Gezien ik hier slechts sporadisch lees: welke tekst staat er eigenlijk op de stickers? En plak je ze enkel bij Tesla-laadpalen, of ook bij "gewone EV-laadpalen"? Zijn 't van die kl**tzak-stickers (ik zoek er ook voor - euhm - andere parkeergerelateerde doeleinden) die je er echt moet afpellen, of ben je nog gul geweest en kunnen ze er in 1x af?

So many questions... ;)
 
Dat kan inderdaad. Ik denk alleen niet dat dit soort mensen het gaan waarderen als je hun auto inplugt. Deze meneer is het inpluggen echt niet vergeten. Ik denk dat dit soort figuren erg boos worden als ze zien dat je hun auto hebt "aangeraakt". Hij zal geen dankjewel zeggen verwacht ik.
je raakt de auto met géén vinger aan.
knopje drukken op de stekker, stekker inpluggen.;)
 
Best wel funny stuff eigenlijk, @Xfrank :D Gezien ik hier slechts sporadisch lees: welke tekst staat er eigenlijk op de stickers? En plak je ze enkel bij Tesla-laadpalen, of ook bij "gewone EV-laadpalen"? Zijn 't van die kl**tzak-stickers (ik zoek er ook voor - euhm - andere parkeergerelateerde doeleinden) die je er echt moet afpellen, of ben je nog gul geweest en kunnen ze er in 1x af?

So many questions... ;)
Deze kunnen er in 1 keer af,
red card elon.jpg

maar ik heb ook andere in de auto liggen die in 600 stukjes gesneden zijn. ( voorlopig nog niet gebruikt)
 
Last edited:
Frank, dit roept om verborgen stickers bij SuC's (en om crowd-financing om je intitiatief te ondersteunen - heeft echt wel veel zin denk ik; ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand die terecht zo'n sticker krijgt niet onder de indruk is). Wil je iets voorstellen voor ons allen?
 
  • Like
Reactions: S-19910
Deze kunnen er in 1 keer af,
View attachment 361988
maar ik heb ook andere in de auto liggen die in 600 stukjes gesneden zijn. ( voorlopig nog niet gebruikt)

Hmm,

Wat zeggen de advocaten hiervan die hier aanwezig zijn?

Volgens mij kan een sticker kleven op iemands auto voor ferme problemen zorgen als die persoon hier een klacht over indient... .

... of heb ik me verkeerd laten informeren??

@Carl? @daniel?
 
Hmm,

Wat zeggen de advocaten hiervan die hier aanwezig zijn?

Volgens mij kan een sticker kleven op iemands auto voor ferme problemen zorgen als die persoon hier een klacht over indient... .

... of heb ik me verkeerd laten informeren??

@Carl? @daniel?
Strafwetboek heeft het voor zover ik zie telkens over "beschadiging", dus stickertje plakken lijkt me nu niet veel gevaarlijker (strafrechtelijk) dan die idiote naamkaartjes onder mijn ruitenwisser van exporteurs die mijn wagen willen kopen (voor vermoedelijk 8.000 EUR of zo). Die naamkaartjes verwijderen neemt ook drie seconden van mijn vrije tijd, maar het aanbrengen ervan is daarom nog niet strafrechtelijk beteugeld.

Burgerrechtelijk is iets anders: je hoort als goede huisvader geen stickers aan te brengen op andermans wagen, evenmin als op andermans voordeur, dus je kan altijd aansprakelijk worden geacht voor de "schade" die daaruit volgt (dat drie seconden opruimen, de morele schade van te zijn 'gekwetst' door de aanplakking, het feit dat er een foto-met-commentaar van verscheen op Facebook die je gepersonaliseerde nummerplaat aangaf die toevallig de naam van je bedrijf weergeeft, enz...).

Het individuele geval van Frank is nog anders. Stel dat hij ons, via het TMC-forum, zou aanzetten tot het beplakken van wagens, puur om redenen van discriminatie (bijv. tegen EV-rijders die rechtsgeldig op een EV-plek parkeren, maar zonder te laden); natuurlijk zouden wij allemaal Frank's stickers willen om het punt te maken dat een EV-rijder geen laadplaats mag bezetten zonder te laden (ook al zou dat wettelijk mogen), maar dan zijn we wel aan bendevorming bezig; en vooral Frank, als bendeleider, kan dan wel tot 15 jaar krijgen :)

NB: het bovenstaande is bedoeld als "grappige bezinning". Ik ken absoluut niets van strafrecht; er zal wel iets van het bovenstaande waar zijn, maar vermoedelijk niet veel!

Wat de oefening me wel heeft bijgebracht: in het vennootschapsrecht of financiële recht (dat ik ken) begint bijna elke wettekst met een opsomming van definities. Ongelooflijk dat in het strafrecht begrippen niet worden gedefinieerd! Bij de beteugeling van graffiti (534bis Strafwetboek - da's toch één tot zes maand gevangenisstraf waard) staat geen definitie van graffiti (zou een
sticker ook graffiti kunnen zijn, als die sporen achterlaat bij het wegnemen ervan?). Idem in de wegcode (zie een eerdere post van me): geen definitie van EV's, hoewel er verdorie verkeersborden voor bestaan!
 
  • Informative
Reactions: Firebird