Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Ook in Aalst zijn alle 8 stalls M3-ready gemaakt intussen.

Machelen stond gisteren in de navigatie met hetzelfde icoontje als Aalst enkele dagen ervoor aangeduid (niet "under construction", maar iets à la "verminderde service" of zo) dus 'k vermoed dat ook daar de stalls omgebouwd worden...
 
SuC Brugge
YUN00246.JPG
 
De Supercharger Antwerpen Noord is tijdelijk buiten gebruik. Heeft uiteraard te maken met de in brand gevlogen auto.

Ben benieuwd wat daar uiteindelijk de oorzaak is geweest en wanneer de SuC weer open gaat. Ik maak toch wel veel gebruik van die locatie.
 
Voor wie het aangaat: N397 vanaf de E40 richting SuC Brugge is afgesloten. Dat betekent omrijden. Google maps laat het niet zien, maar grappig genoeg Waze wel en die laatste geeft dan ook alternatieve routes. Helaas kwam ik daar pas achter toen ik al bij de SuC stond.
 
  • Informative
Reactions: Karim DB
Voor wie het aangaat: N397 vanaf de E40 richting SuC Brugge is afgesloten. Dat betekent omrijden. Google maps laat het niet zien, maar grappig genoeg Waze wel en die laatste geeft dan ook alternatieve routes. Helaas kwam ik daar pas achter toen ik al bij de SuC stond.
Goed om weten, thanks. Ze zijn daar een rond punt aan 't aanleggen, maar 'k had altijd gehoopt dat - zoals totnogtoe 't geval was - je via 1 rijvak toch nog ter plaatse kon geraken... Waze it shall be!
 
Vandaag geladen bij de Supercharger Wavre, De ober wist me te vertellen dat het Novotel 10% korting aan Tesla rijders geeft voor een drankje of zelfs ontbijt op vertoon van je Fob of Tesla app. Zijn er nog andere superchargers waar dit van toepassing is?
 
Sta momenteel bij te laden (zowel auto als inzittenden) bij de SuC Nivelles Sud. Niet heel druk bij de laders, geloof dat er 2 stalls bezet zijn, waaronder onze auto. Geen ICE’ing, da’s best geruststellend ;) Inrit is wel een beetje een puinzooi vanwege iets wat in aanbouw is, maar eenmaal de parking opgedraaid is het best netjes.

Lunch is trouwens ook goed te doen.