Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist nog een zeer vriendelijk antwoord gekregen van vd Valk over de supercharger Arlon. Met een beetje mazzel kunnen we deze zomer al profiteren van deze locatie.

Wij zijn inderdaad nog aan het bouwen en rond februari/maart zullen onze deuren opengaan. De (Tesla) chargers zullen wel eerder klaar zijn dan de bouw wellicht al deze zomer. Maar geen zorgen ik zal het luid en duidelijk aangeven op onze website en ik zal je tegen die tijd een mailtje sturen.
 
IMG_1684.JPG
IMG_1685.JPG
Vanavond geladen in Gent, was er rustig. Iedereen stond gespreid zodat ik ook nog een vrije plaats naast me had en zodoende volle kracht kon opladen.
Opvallend feit, mijn buren waren alle 3 exemplaren met zeer jonge nummerplaten er op.
1-LEE-xxx, 1-NJx-xxx en 1-NKH-xxx
Kennis gemaakt met de eigenaar van de 'recentste' van de drie, hij had de auto, een 85D sedert… deze middag… :)
Hij kende het forum nog niet, dus even reclame gemaakt… .
 
  • Like
Reactions: robertvg
Zou toch wel eens dringend een supercharger rond Brussel ( Vlaamse kant ) en/of Leuven, Turnhout/Hasselt mogen komen maar blijkbaar zal dat niet voor de nabije toekomst zijn ? Wel jammer..
Ik hoorde afgelopen zaterdag in Aartselaar tijdens de aflevering van mijn MS dat er een SUC zou komen in Hasselt en dit nog in 2016 nabij de nieuwe Ikea :)
Hopelijk klopt dit want zit regelmatig aan die kanten
 
Dat zou tof zijn natuurlijk, maar dan zit je op 40 km van Urmond. Liggen er op andere plaatsen SuCs ook zo dicht bij elkaar?

Of als ze er een SeC zouden bijbouwen, dan kan dat natuurlijk wel. (en dat gerucht doet nu ook al even de ronde)


Ik hoorde afgelopen zaterdag in Aartselaar tijdens de aflevering van mijn MS dat er een SUC zou komen in Hasselt en dit nog in 2016 nabij de nieuwe Ikea :)
Hopelijk klopt dit want zit regelmatig aan die kanten