Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik hoop dat er ooit eens ne groep tesla's even voor de match komt laden, zodat alles bezet is als 'de supporters' komen parkeren
Het is mij ook al eens overkomen daar in Gent, dus ik wil daar wel aan mee doen. Dit is hun wedstrijdschema:
7/8 20:00
20/8 20:00
10/9 20:00
24/9 20:00
ik kan echter alleen 10/9. Het moet wel een ludieke actie zijn, zodat we hen met de neus op de feiten kunnend drukken.
Wie nog?
 
Ik zou de discussie niet beginnen.
Gewoon een blad op de achter- of voorruit plakken "Supercharger is geen AA-Gent parkeerplaats". Zullen ze wel doorhebben dan.
Bedenk me allen nu wel dat dat soort volk de week erna het waarschijnlijk gewoon opnieuw probeert.
 
Ik zou de discussie niet beginnen.
Gewoon een blad op de achter- of voorruit plakken "Supercharger is geen AA-Gent parkeerplaats". Zullen ze wel doorhebben dan.
Bedenk me allen nu wel dat dat soort volk de week erna het waarschijnlijk gewoon opnieuw probeert.

we kunnen proberen en daarna evt Tesla vragen ... dat ze elektriciteit van de auto terug op het net zetten als die langer dan laadbeurt daar staat ;-) bonus en malus ;------)
 
  • Funny
Reactions: FVO