Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Daarnet in Gent gepasseerd, alle 8 de stalls vol en 5 wachtenden. Dit begint toch wel een probleempunt te worden lijkt me, hopelijk komt er snel uitbreiding ...
Vanmiddag om 15:00 toen ik er was stonden er 2 te laden en kwam ik als 3e aan.

Moet wel zeggen dat ik het nogal een bedroevende omgeving vind waar de SuC staat. Het grauwe weer kan daar aan bij hebben gedragen, maar de eerste keer bij deze SuC maakte het voor mij geen plek waar ik graag lang zou blijven.
 
Vanmiddag om 15:00 toen ik er was stonden er 2 te laden en kwam ik als 3e aan.

Moet wel zeggen dat ik het nogal een bedroevende omgeving vind waar de SuC staat. Het grauwe weer kan daar aan bij hebben gedragen, maar de eerste keer bij deze SuC maakte het voor mij geen plek waar ik graag lang zou blijven.

Tja, je kunt ook omlopen en binnen even een bakkie doen. Het is fijn als er goede voorzieningen zijn maar ik zou al heel blij zijn als er oostelijk van Wenen wat SuC's komen ook al stonden ze helemaal in the middle of nowhere tussen de varkens :)
 
Daarnet in Gent naast een Model X gestaan die uit dezelfde verfpot kwam als mijn model S. Een leuke babbel gehad met deze man. Hij had een landbouwbedrijf en hij boerde blijkbaar goed, want hij had ook nog een model S thuis staan.;)
20170115_140919[1].jpg
 
Daarnet in Gent naast een Model X gestaan die uit dezelfde verfpot kwam als mijn model S. Een leuke babbel gehad met deze man. Hij had een landbouwbedrijf en hij boerde blijkbaar goed, want hij had ook nog een model S thuis staan.;)
View attachment 210617
Dacht eerst dat het een taxi was, maar het is de charger die een stukje uitsteekt. Heb je hem uitgelegd dat opladen sneller gaat als je niet op hetzelfde stallcijfer staat?
 
Dacht eerst dat het een taxi was, maar het is de charger die een stukje uitsteekt. Heb je hem uitgelegd dat opladen sneller gaat als je niet op hetzelfde stallcijfer staat?
Op het moment dat hij er aan kwam had hij geen keus om bij iemand bij te staan en dan is de keuze snel gemaakt. Soort zoekt soort;)
kort na de foto stond het weer vol en heb ik plaats gemaakt.
 
ik vroeg aan de wagen even de route naar een sneeuwrijk gebied te plannen en zie...
De supercharger in Arlon staat officieel op de kaart !
Er staat bij dat de cafetaria wel pas open is vanaf 25/12, dus het zou kunnen dat dit bericht een herhaling is van wat reeds eerder gemeld werd in dit forum.
Deze morgen gewoon te druk om dat allemaal nog effe na te kijken.
 
ik vroeg aan de wagen even de route naar een sneeuwrijk gebied te plannen en zie...
De supercharger in Arlon staat officieel op de kaart !
Er staat bij dat de cafetaria wel pas open is vanaf 25/12, dus het zou kunnen dat dit bericht een herhaling is van wat reeds eerder gemeld werd in dit forum.
Deze morgen gewoon te druk om dat allemaal nog effe na te kijken.

;) open sinds 22-12-2016

Een goede bron blijft supercharge.info
 
kan kloppen: was
;) open sinds 22-12-2016

Een goede bron blijft supercharge.info

kan kloppen: was op 05/12 in Luxemburg en nog geen SUC te zien op de kaart (van de wagen).
Was gisteren aangenaam ver(r)ast: verplaatsing naar sneeuwrijke zuiden wordt plots stuk eenvoudiger.
De eerste wintersport verplaatsing (met de TESLA) was minder vlot verlopen, zie #271
Wordt er momenteel nog steeds aan herinnerd...
 
  • Funny
Reactions: simonsmidt
Moet wel zeggen dat ik het nogal een bedroevende omgeving vind waar de SuC staat. Het grauwe weer kan daar aan bij hebben gedragen, maar de eerste keer bij deze SuC maakte het voor mij geen plek waar ik graag lang zou blijven.

Dan kan ik de SuC Calais aanbevelen, troostelozer qua locatie en bedroevend hotel met nare machinekoffie wordt het niet volgens mij....
 
;) open sinds 22-12-2016

Een goede bron blijft supercharge.info

Buiten de SUC is het daar nog 1 bouwwerf, dus nog even wachten voor we gezellig binnen iets kunnen nuttigen.
Om de SUC te bereiken moet je trouwens net voor de oprit van de snelweg richting Luxemburg, het terrein van een M... garage (Duits merk met een ster op de motorkap) oprijden en dan achterdoor via een 'veldweggetje' naar de bouwwerf/SUC.
We zijn er in het donker eens voorbijgereden en mochten dan een toertje extra doen...
Een NL model X zat bij de 2e passage achter ons en kon dus 'meegenieten' van onze 'voorkennis'
 
  • Informative
Reactions: simonsmidt
Buiten de SUC is het daar nog 1 bouwwerf, dus nog even wachten voor we gezellig binnen iets kunnen nuttigen.
Om de SUC te bereiken moet je trouwens net voor de oprit van de snelweg richting Luxemburg, het terrein van een M... garage (Duits merk met een ster op de motorkap) oprijden en dan achterdoor via een 'veldweggetje' naar de bouwwerf/SUC.
We zijn er in het donker eens voorbijgereden en mochten dan een toertje extra doen...
Een NL model X zat bij de 2e passage achter ons en kon dus 'meegenieten' van onze 'voorkennis'
https://m.facebook.com/groups/73308694679/permalink/10154832582534680/
Hier nog even in beelden