Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
SuC_NEW.JPG
Als ik kijk naar de toekomstige locaties van SuC's in Belgie - valt me op dat er enkele locaties midden in een stad liggen...

Op de site zelf kan je inzoemen : Vind Tesla | Tesla België

En dan zie je dat Brugge - Antwerpen - Gent - Luik een SuC in het centrum van de stad krijgen...
Lummen en Verviers zijn "normaal" aan autostrades.

Geen goede evolutie - doorgaand verkeer naar een stadscentrum sturen (Gent) om naar een SuC te rijden...
Of zijn het indicaties van een SuC in de buurt van ?
 
View attachment 224368 Als ik kijk naar de toekomstige locaties van SuC's in Belgie - valt me op dat er enkele locaties midden in een stad liggen...

Op de site zelf kan je inzoemen : Vind Tesla | Tesla België

En dan zie je dat Brugge - Antwerpen - Gent - Luik een SuC in het centrum van de stad krijgen...
Lummen en Verviers zijn "normaal" aan autostrades.

Geen goede evolutie - doorgaand verkeer naar een stadscentrum sturen (Gent) om naar een SuC te rijden...
Of zijn het indicaties van een SuC in de buurt van ?
inderdaad ik had dezelfde bedenking ...verder ontbreekt nog steeds Namen wat toch wel een gemis is ... spijtig
 
En het feit dat men een SuC bouwt op een plek waar zowiezo een tekort aan parkeerplaats is helpt ook niet... Waarom kan dit niet op een grote parking van een warenhuis - ergens achteraan in een hoek ? Win-win - want wat doe je terwijl je aan het laden bent....
Je hebt gelijk, maar wat doe je dan als je buiten de openingsuren naar het toilet wil gaan? Ik heb toch liever bij hotels.
 
Ondertussen is men in Brussel nog steeds hardleers.
View attachment 224397

Het is echt met zijn momenten in Brussel. Gisteren waren de straten rond het VdV in Machelen ook gewoon zeer vol geparkeerd, net als de parking van het hotel zelf. Het is een spijtige zaak dat het ook niet wat duidelijker aangegeven wordt, en dat er ook niet gewoon een scherm voorzien wordt voor de receptie waarop ze kunnen zien wat er op die plaatsen gebeurt zodat ze de bestuurders erop kunnen aanspreken bij het binnenkomen van het hotel.
 
"Not a Tesla? Please use these parking spaces for max. 40 min"???? Wat een belachelijk bord. Vast een voorwaarde van de plaatselijke uitbater, ik had gehoopt dat Tesla wat principieler zou zijn.
Ik hoor zo vaak ICE toestanden bij SuC's in Belgie dat ik volgende maand op mijn trip naar Noord-Frankrijk daar geen voet aan de grond ga zetten, dan liever 80 achter een vrachtwagen:cool:
 
  • Funny
Reactions: PaulusdB