Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb ze een e-mailtje gestuurd en zal hier rapporteren van zodra ik meer info heb. Super goed gespot!
Deze locatie is ideaal voor mij als ik ga werken in Luxemburg. Ik kan er ontbijten en dineren.

Ik probeer hetzelfde te bewerkstelligen in Zuidbroek (Groningen voor degene die niet opgelet hebben tijdens de aardrijkskunde lessen) en heb ze gisteren een mail gestuurd, maar nog geen antwoord ontvangen. Waar heb jij die mail naar toe gestuurd, Jan?
 
Ik probeer hetzelfde te bewerkstelligen in Zuidbroek (Groningen voor degene die niet opgelet hebben tijdens de aardrijkskunde lessen) en heb ze gisteren een mail gestuurd, maar nog geen antwoord ontvangen. Waar heb jij die mail naar toe gestuurd, Jan?

Ik heb het naar het specifieke e-mail adres gestuurd voor het nieuwe hotel en ben nu in contact met de sympathieke Sandra die me op de hoogte gaat houden van de vorderingen.
 
Ondertussen lijkt de pop-up shop wel open te zijn, ik rij er dagelijks voorbij en woon er maar een paar honderd meter vanaf.
De blauwe folie die de belettering bedekte werd recent verwijderd en er staat binnen een witte S te blinken met de led lichtjes aan...

ik wens ze alvast veel succes.
 
Ik probeer hetzelfde te bewerkstelligen in Zuidbroek (Groningen voor degene die niet opgelet hebben tijdens de aardrijkskunde lessen) en heb ze gisteren een mail gestuurd, maar nog geen antwoord ontvangen. Waar heb jij die mail naar toe gestuurd, Jan?

Sinds wanneer ligt Groningen in België?
Overigens mooie contradictio in terminis, dat zien van die blinde vlek. Maar mijn belofte in het draadje Superchargers in Nederland blijft staan.
 
Zekers. Maar aangezien het een stockfoto betreft + de opmerking over '6' deed mij twijfelen. De aankondiging van de eerste 'Destination Charger' bij een Hotel in Italië helpt ook :)
Hotel I Portici - Bologna | Forums
Bij het zien van deze foto
IMG_3644.JPG

Moet ik aan deze denken:
2965808.jpg
 
Aan het superchargen in Gent, enfin zonder de super dan: gestart aan 40km/u en gestegen tot ondertussen 76 km/u. We staan hier met 2 te laden. Komt dat door de koude? Toeschroeven van de laadsnelheid op daluren? Nog die dit merkten?
Wat doet iemand van Gentbrugge aan de SuC van Gent? Geraakte je echt niet meer thuis? Die SuC's zijn bedoeld voor de mensen die op doorreis zijn.