Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Het zou te maken hebben met het feit dat de elektriciteit vanuit Kortrijk Xpo komt en dat er onvoldoende capaciteit is of was om Matexpo én de Superchargers te ondersteunen. Matexpo liep dit weekend af dus eens alles daar opgeruimd is zal de SuC waarschijnlijk weer open gaan?
hopelijk worden de voedingskabels dan idd. verlegd, zoals hier was geopperd.
als men bij zowat iedere beurs in de expo de Suc offline moet halen, dan schieten we niet veel op...
 
hopelijk worden de voedingskabels dan idd. verlegd, zoals hier was geopperd.
als men bij zowat iedere beurs in de expo de Suc offline moet halen, dan schieten we niet veel op...

Dat is inderdaad juist. Maar ik kan me inbeelden dat Matexpo wel iets heel uitzonderlijks is.

BOUW-Matexpo-1-1024x682.jpg
 
Volgens de site heeft het hotel ook een ondergrondse parking. In Machelen ook maar die is enkel voor langparkeerders dacht ik die hun auto laten staan voor een reis.

Ik denk dat schuine stalls waar je tussen de laders parkeert ook meer afschrikken. En ook zeker, hier ga je met een niet los gekoppelde aanhanger weinig vrienden maken ;)
 
Last edited:
Tja......je kunt niet altijd positief zijn.........
Voor de rest superlocatie voor mij. Mag inderdaad gezegd worden. Mijn ene minpuntje weegt daar totaal niet tegen op.
Wou de opmerkingen die wellicht gaan komen voor zijn. ;)
Misschien is iemand die twijfelt tussen Aalst of doorrijden naar Gent er mee geholpen. Situatie kan dan op de GPS bekeken worden om de juiste beslissing te nemen (bezetting Gent, verkeersdrukte rond Aalst).
More SuC's the better, but given the proximity of Gent, I don't think this is the most needed location
Hope it's not a plan B for the replacement of Gent, because they don't find a better solution in time.