Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Net onze vriend naar de luchthaven gebracht om richting Sri Lanka te vertrekken.
Nu ga ik in brugge een koffie drinken. Eens naar de nieuwe SuC gaan kijken. :)
De koffie is een koninginnehapje geworden:)
20180930_120506.jpg
20180930_123321.jpg
 
Last edited:
  • Like
  • Funny
Reactions: Frank C and EddieW
Ik stond er ook gisteren (zondag), full power (zo rond 18:30) Ik zag overigens geen bekenden of TMC stickers. Alleen een aantal Fransen, Nederlanders en een Belg met LEONIDAS als kenteken. Die had ik wel even willen spreken :)

Overigens heeft de navigatie me prima geholpen bij de chaos rond Gent. Ik ga stoppen met de standaard controle via Waze bij lange ritten, dit is nu gewoon goed.
 
Heb ik dat alleen met mijn proximus of hebben jullie ook nul kwa ontvangst aan de suc brugge?

Proximus is daar héél zwak. Heb diverse klanten in de wijk die daar in het bos ligt, GSM ontvangst is daar nagenoeg nul. :(

Proximus. Ik heb het ook, snelste verbinding daar is Edge. Vroeger woonde ik daar in de wijk, op misschien 300m van de SuC. Daar hadden we geen problemen...
 
Proximus is daar héél zwak. Heb diverse klanten in de wijk die daar in het bos ligt, GSM ontvangst is daar nagenoeg nul. :(
Wel maar saai zo gaa
Proximus. Ik heb het ook, snelste verbinding daar is Edge. Vroeger woonde ik daar in de wijk, op misschien 300m van de SuC. Daar hadden we geen problemen...
wel maar saai, zo chargen. Zal een bezoekje naar binnen worden volgende keer en kijken of ik het wifi paswoord kan bemachtigen :)
 
  • Like
Reactions: m0rph