Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik was in de veronderstelling dat de kosten van SuperChargen overal wel hetzelfde zou moeten zijn, rond de €0,25/kW geloof ik.
Nu was ik op ABRP even onze trip aan het plannen richting Epernay en zag daarbij dat ABRP nu ook de kosten van het laden bij SuC’s weergeeft. Voor 55kW’tjes tik je bij Nivelles-Sud €16,38 af, omgerekend €0,30/kW afgerond op hele Eurocenten. De volgende stop in Frankrijk is 41kW’tjes voor €10,26 is omgerekend €0,25/kW
Iemand een idee waarom het laden bij de SuC in België meer zou mogen kosten, of is de info op ABRP niet up to date?

Ik heb gratis SuC op mijn wagen, maar het viel me gewoon op. ;)
 
Vanmorgen bij SuC Edegem gepasseerd. Laden ging vanzelf (110kW Hoewel ik van Antwerpen naar Brussel moet, toch een hele omweg om er te gaan laden vind ik.
Beetje een ongelukkige locatie dus. Ik geloof nooit dat die 18 stalls er ooit vol gaan staan.
Ben je nou een optimist of juist een pessimist?

Ik denk zelfs dat die 18 nog wel ooit uitgebreid zullen worden naar een hoger aantal...
 
Ik vermoed dat de navigatie vanaf Kattenbroek 1 (nieuwe SuC in Edegem) al naargelang de windrichting 2 verschillende autostrade-opritten gaat voorstellen.
- Richting Zuiden: oprit Kontich van de E19, geen probleem.
- Richting Noorden: oprit 4 op de Antwerpse ring. Maar de gemiddelde buitenlandse toerist gaat hier niet blij worden van de doorsteek langs de Elisabethlaan. Zelfs locals weten nog altijd niet of Google Maps nu een enkele of dubbele baan is.
 
De SuC's in Edegem 20190425_080951.jpg
 

Attachments

  • 20190425_080925.jpg
    20190425_080925.jpg
    669.7 KB · Views: 95