Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Belgium (B)

This site may earn commission on affiliate links.
1.5 week verder, zijn ze af? Nog voorbij gekomen de laatste dagen?
Dat is een foto van deze woensdag, ik zal morgen nog even gaan kijken.
7401A559-0B74-43A0-A486-6B59F6754FA5.jpeg
 
Last edited:
  • Like
Reactions: DVR-MYP
Ik vraag me af of Rocourt in Luik wel een goede locatie is. Het is er vaak zeer druk, eigenlijk net zoals de nieuwe locatie aan de Ikea in Zaventem. Er zijn wel meer mogelijkheden om te eten, maar dan wel enkel tijdens de opningsuren, wanneer het erg druk is.

Uiteraard wel positief dat er meer locaties bijkomen.
Het is op zaterdag druk, maar het lijkt me wel een van de betere locaties. In Heusden-Zolder zit je vlak bij een klein winkeltje met sandwichbar en restaurant zonder al te veel franje, en is ook comfortabel. Luik heb je een heel shopping center en een fast food keet.

Locaties bij hotels geven nette toiletten, maar pakweg Lokeren of Brugge of Aalst geven je weinig mogelijkheden voor een snelle goedkope hap.
 
Het is op zaterdag druk, maar het lijkt me wel een van de betere locaties. In Heusden-Zolder zit je vlak bij een klein winkeltje met sandwichbar en restaurant zonder al te veel franje, en is ook comfortabel. Luik heb je een heel shopping center en een fast food keet.

Locaties bij hotels geven nette toiletten, maar pakweg Lokeren of Brugge of Aalst geven je weinig mogelijkheden voor een snelle goedkope hap.
Ja, het is wat behelpen. Als Belg hebben we daar weinig last van, aangezien we die locaties niet vaak nodig zullen hebben. Jammer voor het doorgaand verkeer.
 
In Heusden-Zolder zit je vlak bij een restaurant zonder al te veel franje
Het eten is daar zeer goed. Een echte aanrader.
Locaties bij hotels geven nette toiletten, maar pakweg Lokeren of Brugge of Aalst geven je weinig mogelijkheden voor een snelle goedkope hap.
In Brugge €13 voor een grote portie croque-monsieur met salade. Gisteren nog lekker gegeten.
 
Locaties bij hotels geven nette toiletten, maar pakweg Lokeren of Brugge of Aalst geven je weinig mogelijkheden voor een snelle goedkope hap.
Op dat vlak snappen ze het niet in Lokeren. Ik heb dit daar al een paar keer aangekaart om eventueel een speciale charging menu te maken met een paar kleine gerechten erop. De meerderheid steekt dan ook de straat over naar de Panos om daarna hun afval te droppen in de vuilbakken van het hotel.
 
  • Like
Reactions: FVO and wooter
is het niet de bedoeling dat fastned laadplekken ook getoond worden op ons scherm? Indien ja, waarom is de fastned aan perking Everberg (E40) nog niet te zien hoewel deze al maanden er is. Nu zelf zie ik me er niet laden want woon maar op 3km in vogelvlucht.
 
Zal hiermee te maken hebben:

 
Bekkevoort zeker praktisch langs de snelweg, daar heb je momenteel 4 Fastned laders en deze worden wel vaak gebruikt. (Tenminste als ze dezelfde locatie kiezen als Fastned). Verder wel niets qua voorzieningen, je hebt daar wel een brasserie maar geen (publieke) toegang tot bijv. een toilet of shop op wandelafstand om een kleine versnapering uit te halen.