TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Superchargers in Italië

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Edi99, Aug 9, 2014.

1. Edi99

Edi99 Egbert Dijkstra

#1 Edi99, Aug 9, 2014
    Last edited: Aug 9, 2014
    Vandaag (090814) langs Dorno gereden - waarschijnlijk de eerste SuC in Italië. De snelweg A7/E62 tussen Milano en Genova, 50 km ten zuiden van Milaan. Bij de Autogrill in beide richtingen komen elk 6 laadpunten. Kwa fourage-lokatie allemaal overigens nogal oud en shabby... Lastig te zien hoe lang het nog gaat duren..
    DSCF1554.jpg

DSCF1551-2.jpg

DSCF1559.jpg

DSCF1563.jpg

DSCF1572.jpg
    Dit is Zuid- naar Noord. Hier sta je beschermd tegen de zon- zij-opstelling.
    Andere foto's zijn Noord-Zuid - daar is het het Oosterhout model.

2. pvh

pvh Active Member

Super! Maar zal meer een snelle tussenstop worden, 50km van Milaan, dus je gaat of voor of na het laden in Milaan eten lijkt mij. Kop koffie halen is afdoende daar lijkt mij. Denk dat ze overigens snel open gaan, powerhouse staat er al, en dat is zoals we weten vaak het probleem, kijk maar naar Zwolle.

3. RvdVen

RvdVen Member

Beetje oftopic, maar ik zou niemand willen adviseren om bij de Autogrill (in italië heb ik er iig ervaringen mee) te gaan eten..... Bakkie koffie en door idd ;)

4. Edi99

Edi99 Egbert Dijkstra

Voor wat betreft Dorno ben ik het helemaal met je eens ! - moet hoog nodig tegen de vlakte...
    Maar ook dit is Autogrill. bij Milaan - Villoresi Est. Was er gisteravond - tijdens noodweer even gratis op 22kW bijgeladen en de lokatie bekeken.. Helemaal top.. dit niveau langs de snelweg kennen we niet in Nederland (althans ik niet...)

5. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

De koffie en tosti-achtige pannini van Autogrill stelden me nog nooit teleur. Het is natuurlijk ook wat je er van verwacht.

6. ResB

ResB Member

Ik ga maandag vanuit Nice weer terug naar Nederland. Zou super zijn als dit via Dorno zou kunnen.

7. pvh

pvh Active Member

Als je vanuit Nice over Monaco gaat kan je daar gratis op 22kW laden als Dorno nog niet open is.(wel type 3c kabel denk ik)

Share This Page