Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Italië

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag (090814) langs Dorno gereden - waarschijnlijk de eerste SuC in Italië. De snelweg A7/E62 tussen Milano en Genova, 50 km ten zuiden van Milaan. Bij de Autogrill in beide richtingen komen elk 6 laadpunten. Kwa fourage-lokatie allemaal overigens nogal oud en shabby... Lastig te zien hoe lang het nog gaat duren..
DSCF1554.jpg


DSCF1551-2.jpg


DSCF1559.jpg


DSCF1563.jpg


DSCF1572.jpg

Dit is Zuid- naar Noord. Hier sta je beschermd tegen de zon- zij-opstelling.
Andere foto's zijn Noord-Zuid - daar is het het Oosterhout model.
 
Last edited:
Super! Maar zal meer een snelle tussenstop worden, 50km van Milaan, dus je gaat of voor of na het laden in Milaan eten lijkt mij. Kop koffie halen is afdoende daar lijkt mij. Denk dat ze overigens snel open gaan, powerhouse staat er al, en dat is zoals we weten vaak het probleem, kijk maar naar Zwolle.

Beetje oftopic, maar ik zou niemand willen adviseren om bij de Autogrill (in italië heb ik er iig ervaringen mee) te gaan eten..... Bakkie koffie en door idd ;)
 
Beetje oftopic, maar ik zou niemand willen adviseren om bij de Autogrill (in italië heb ik er iig ervaringen mee) te gaan eten..... Bakkie koffie en door idd ;)

Voor wat betreft Dorno ben ik het helemaal met je eens ! - moet hoog nodig tegen de vlakte...
Maar ook dit is Autogrill. bij Milaan - Villoresi Est. Was er gisteravond - tijdens noodweer even gratis op 22kW bijgeladen en de lokatie bekeken.. Helemaal top.. dit niveau langs de snelweg kennen we niet in Nederland (althans ik niet...)