Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Mooie ontwikkeling.

Nu nog een SuC in Groningen, Bunde en rond Amsterdam/ Almere er bij. Gisteren dikke file in Amsterdam 6 wachtende. Ik was er gelukkig net voor de drukte aan.

Daarvoor even flink gekaagd om de accu op te warmen en hoppa dik 105 kw laden :)
 

Attachments

  • IMG_3674.JPG
    IMG_3674.JPG
    339.2 KB · Views: 58
Mooie ontwikkeling.

Nu nog een SuC in Groningen, Bunde en rond Amsterdam/ Almere er bij. Gisteren dikke file in Amsterdam 6 wachtende. Ik was er gelukkig net voor de drukte aan.

Daarvoor even flink gekaagd om de accu op te warmen en hoppa dik 105 kw laden :)

Waren die ganzen Teslas nur dort weil da ein neuer supercharger eroeffnet worden ist? Oder wollten die da alle laden?
 
Dat heb ik ook maar gedaan. Als ik Zeolle of Drachten maar kon halen was het al goed.

Trouwens in Zwolle staan de stalls anders opgesteld. Op een rij: 1a2a3a4a 1b2b3b4b
Installateur is daar creatief geweest :)

Ik heb van Tesla begrepen dat op sommige locaties de stickers niet opgeplakt waren bij oplevering en die er dus willekeurig opgeplakt zijn. Het kan dus voorkomen dat je denkt goed te staan (met delen van stall) en dat toch niet zo is. Als het goed is klopt het wel bij de meesten.

In mijn ervaring maakt het overigens niet zoveel uit. Zelfs als het druk is is de snelheid best ok