Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Supercharger Zevenaar, Netherlands

Doesburgseweg
Zevenaar, één

2 of 8 stalls available (3 also possibly available)
Max Power 120kW

Maarten Idle fee €17,45

Stall data updated 1 minutes ago, at 2017-02-12 20:11:33

BathroomIcon.png
CoffeeIcon.png
ShopIcon.png
FoodIcon.png
HotelIcon.png

Volgens mij was mijn idle fee veel hoger, krijg je als je niet oplet en op dit forum zit. :p
 
Zouden ze niet enkel de stalls als 'vrij' aanzien als het systeem dit met zekerheid aangeeft.
Stel dat er enkele stalls zijn waarmee ze geen communicatie hebben, zouden ze deze dan niet als onbeschikbaar aangeven om geen foutieve verwachtingen te scheppen?
 
Wat je op het scherm ziet komt per definitie niet overeen met wat je op dat moment aan de SuC's ziet hangen. De informatie wordt vertraagd weergegeven - met hoeveel en of dat zo blijft weet ik niet. Als iemand zich geroepen voelt: tijdens het laden aan een SuC elke vijf minuten opschrijven hoeveel er vrij zijn en wat op dat moment het scherm in de auto aangeeft. Wel handmatig verversen - dat gebeurt niet automatisch. Daarbij wordt ook geen rekening gehouden met de auto's die op weg zijn naar de SuC (want die kent het systeem niet eens per definitie, zeker niet in volledigheid) - als jij dan een kwartier nadat je hebt gezien hoe druk het is aankomt, kan de situatie al weer heel anders zijn. Functionaliteit is dus beperkt - geeft een beeld over de drukte over een wat langere tijd (als je tenminste regelmatig ververst)..