Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
En VdV in Cuijk. Door medewerker van BAM genoemd bij afronding van de uitbreiding in Hoorn.
Ben vanavond in Cuijk geweest bij VdV, nog geen activiteit te bespeuren. De aanpassing aan de infrastructuur bij de ingang ligt er nog net zo bij als 1 1/2 maand geleden. Stonden wel 4 Tesla's op het parkeerterrein dus de 2 DeC's waren bezet.
 
  • Informative
Reactions: robertvg
Nieuwe update van de geplande Supercharger map op komst ?
Laat maar komen...

upload_2018-5-17_13-30-22.png
 
Vanavond even wat 360° kiekjes geschoten in Eindhoven.

Technically liggen deze allemaal (op Horst na) niet in Nederland (kijkt naar topictitel) maar ik dacht dat hier misschien wel interesse was...

Ik ben van plan bij elke nieuwe SuperCharger die ik aandoe één of een paar kiekjes te schieten met m'n Insta360 One. Waar mogelijk probeer ik ook wat kiekjes te maken van de 'amenities', zoals bij deze, maar wil daarbij niet teveel mensen lastigvallen. Zo zat de lobby van Van Der Valk vol met mensen; dan maak ik daar geen foto's.
 
Vanavond even wat 360° kiekjes geschoten in Eindhoven.

Gaaf! Incl. de DAF Trucks, maar volgens mij is dat niet de Elektric die van de week aangekondigd was (die op HTC was wit). Ik ben vrij nieuw met SuC-en, maar het viel me op in Eindhoven dat de laadplaatsen regelmatig misbruikt worden door mensen die bij Van Der Valk gaan sporten.. Straks eens kijken of het weer het geval is.
 
Huh? Raar dit in Eindhoven...
Donderdagmiddag stonden er 3 non-EV auto's geparkeerd op SuC-plaatsen. Toen nummer 4 aan kwam rijden, ben ik er op afgelopen en uitgelegd dat deze plaatsen alleen zijn bedoeld het laden van Tesla's. Hij snapte het niet, plek was toch vrij. Dus ik heb hem verteld dat hij hem lekker mag laten staan, maar als de BOA van Eindhoven langskomt de boete 90 of 100 euro is.

Gebeurt dit vaker in Eindhoven, sinds ze uitgebreid zijn van 8 naar 24? (ik ben pas sinds woensdag in het bezit van een MX100D).
 
  • Like
Reactions: CJA Hulskamp
Donderdagmiddag stonden er 3 non-EV auto's geparkeerd op SuC-plaatsen. Toen nummer 4 aan kwam rijden, ben ik er op afgelopen en uitgelegd dat deze plaatsen alleen zijn bedoeld het laden van Tesla's. Hij snapte het niet, plek was toch vrij. Dus ik heb hem verteld dat hij hem lekker mag laten staan, maar als de BOA van Eindhoven langskomt de boete 90 of 100 euro is.

Gebeurt dit vaker in Eindhoven, sinds ze uitgebreid zijn van 8 naar 24? (ik ben pas sinds woensdag in het bezit van een MX100D).
Ach ja, je snapt het niet als je het niet WILT snappen.
 
  • Like
Reactions: Faiz71 and Gtech
Donderdagmiddag stonden er 3 non-EV auto's geparkeerd op SuC-plaatsen. Toen nummer 4 aan kwam rijden, ben ik er op afgelopen en uitgelegd dat deze plaatsen alleen zijn bedoeld het laden van Tesla's. Hij snapte het niet, plek was toch vrij. Dus ik heb hem verteld dat hij hem lekker mag laten staan, maar als de BOA van Eindhoven langskomt de boete 90 of 100 euro is.

Gebeurt dit vaker in Eindhoven, sinds ze uitgebreid zijn van 8 naar 24? (ik ben pas sinds woensdag in het bezit van een MX100D).
Misschien uitleggen dat bij de benzinepomp ook meestal wel plek bij de pomp vrij is om te parkeren, en dan vragen of hij het een tof idee zou vinden als jij jouw Tesla daar neer zou zetten als hij zou willen tanken (voorwaarde is wel of die slim genoeg is om die hint te snappen). Andere optie is, geef hem/haar je referral code, met de mededeling als hij/zij daarmee een Tesla bestelt, hij/zij dan ook op die SuC plek mag staan (win-win optie)
 
  • Funny
Reactions: Hilbert68
Wat is de SuC Horst trouwens een heerlijk plekje. Meestal zijn het toch een beetje droevige locaties. Maar bij Horst loop je in je 30 minuten wachttijd een heerlijk rondje langs een prachtig meer in de Kasteelse Bossen.

Was 298km vanuit mijn startpunt in Frankfurt. Had ook nog nooit zo’n afstand gereden tussen start en eerste SuC.
Was ik ook prettig door verrast. En aan het eten wordt ook meer zorg besteed dan in de vdV.
 
Wat is de SuC Horst trouwens een heerlijk plekje. Meestal zijn het toch een beetje droevige locaties. Maar bij Horst loop je in je 30 minuten wachttijd een heerlijk rondje langs een prachtig meer in de Kasteelse Bossen.

Was 298km vanuit mijn startpunt in Frankfurt. Had ook nog nooit zo’n afstand gereden tussen start en eerste SuC.
En nu heerlijke asperges op de kaart in Parkhotel Horst!
 
Wat is de SuC Horst trouwens een heerlijk plekje. Meestal zijn het toch een beetje droevige locaties. Maar bij Horst loop je in je 30 minuten wachttijd een heerlijk rondje langs een prachtig meer in de Kasteelse Bossen.

Was 298km vanuit mijn startpunt in Frankfurt. Had ook nog nooit zo’n afstand gereden tussen start en eerste SuC.
Ja prachtige plek, vooral nu in voorjaar/zomer. Het meer was vroeger een openluchtzwembad. Veel in mijn jeugdjaren daar gezwommen. En vele jaren later trouwfoto's bij de kasteelruïne gemaakt. Woonde toen inmiddels in de stad Groningen...