Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
"af zijn" zou geweldig zijn. Ik ga 20-dec naar Dusseldorf, kan ik mooi halverwege ff bijplussen.
Overigens dit stond er in de nieuwsbrief van 20 sep.
Rond de tijd van lancering zullen we meer informatie vrijgeven over de individuele loacties. Als u een bestaande Model S eigenaar bent, zult u een uitnodiging voor de openingsceremonie van een een Supercharger in uw regio ontvangen.
Dan moeten toch heel binnenkort een aantal mensen hier worden uitgenodigd (of staan we hier allemaal op een "don't invite list" omdat het anders direct op het forum staat?)
 
Begin van de week, maar toen nog duidelijk in aanbouw.
Vraag me trouwens wel af hoe vaak daar de plaatsen ge-iced worden, parkeerplaats is daar regelmatig overvol
Nou ja, de eerste weken of zo zullen velen van ons wel even stukje omrijden om dat superchargen uit te proberen, denk ik. Ik heb het gevoel dat icing vooral gebeurt door mensen die ter plaatse bekend zijn en zo'n plek altijd leeg hebben zien staan.
 
Last edited:
Begin van de week, maar toen nog duidelijk in aanbouw.
Vraag me trouwens wel af hoe vaak daar de plaatsen ge-iced worden, parkeerplaats is daar regelmatig overvol
Eén voordeel is dat het 8 parkeerplaatsen zijn, dus die zijn niet zo snel vol.

Andere probleem is natuurlijk: "Als er één schaap over de dam is volgen er meer"

Beetje zelfde verhaal als de laadplekken bij v/d Valk Houten. Parkeerdruk is te groot, dus laadplaatsen stonden gewoon vol.
 
Is het parkeerterrein prive terrein?

Parkeerplaatsen liggen direct aan de uitrit van de Mcdrive, vaak erg druk.
Misschien kan Tesla wel paaltjes plaatsen die omlaag gaan met je keyfob

Als ik straks vaak ge-iced wordt, ga ik wel van die papieren-moeilijk-af-te-peuteren stickers laten drukken met een "dank je wel" boodschap erop. Die plak je dan onder de ruitenwisser :) Das een beetje too much, wellicht beter idee om flyer in de vorm en kleur van parkeerbon te maken, ook grappig
 
Beste suggestie die ik zag:

vusy4yre.jpg
 
Parkeerplaatsen liggen direct aan de uitrit van de Mcdrive, vaak erg druk.
Misschien kan Tesla wel paaltjes plaatsen die omlaag gaan met je keyfob

Als ik straks vaak ge-iced wordt, ga ik wel van die papieren-moeilijk-af-te-peuteren stickers laten drukken met een "dank je wel" boodschap erop. Die plak je dan onder de ruitenwisser :) Das een beetje too much, wellicht beter idee om flyer in de vorm en kleur van parkeerbon te maken, ook grappig
Voordeel is wel dat het fastfood is zodat de plaatsen niet heel lang bezet zullen zijn :smile:.