Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ging om "Model 3 priority" bij SuC's met CCS.

Een S of X kan nu met adapter ook al terecht bij niet-Tesla CCS.

Dit moet je natuurlijk zo lezen, dat als je de keuze hebt tussen een conventionele SuC en een gecombineerde versie, je als (huidige) S of X rijder de conventionele lader neemt.
En niet als: aan de kant, want hier kom ik met mijn model 3 -;)
 
  • Funny
  • Like
Reactions: robertvg and SeBsZ
D3F68834-4BE3-4837-95F0-6A490D16C4AC.jpeg
 
Gisteren was ik na een 45 minuten snelweg rijden (circa 120/130km/u) aangekomen bij de SuC in Apeldoorn. Ik had nog 50% lading en hing hem aan de SuC. De beide stalls naast mij waren leeg, maar ik kwam niet boven de 60kW uit. Komt dat doordat het buiten koud is? Ik zou toch verwachten dat de auto wel op temperatuur zou zijn...
 
Gisteren was ik na een 45 minuten snelweg rijden (circa 120/130km/u) aangekomen bij de SuC in Apeldoorn. Ik had nog 50% lading en hing hem aan de SuC. De beide stalls naast mij waren leeg, maar ik kwam niet boven de 60kW uit. Komt dat doordat het buiten koud is? Ik zou toch verwachten dat de auto wel op temperatuur zou zijn...

Dat was gisteravond in Drachten ook. Paar keer moeten verwisselen van paal. Dan zijn er 1 of meerdere defect. Meteen even doorbellen naar Tesla. Die kunnen op afstand zien wat er aan de hand is.
 
  • Like
Reactions: Michel3