You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die adapter is er nog niet, althans nog niet publiekelijk getoond.
Wat ik heb begrepen - tamtam- is dat in de oude auto's dan ook wat wordt vervangen (andere communicatie controller waarschijnlijk) zodat de adapter niet al te groot wordt.
Dit moet je natuurlijk zo lezen, dat als je de keuze hebt tussen een conventionele SuC en een gecombineerde versie, je als (huidige) S of X rijder de conventionele lader neemt.
En niet als: aan de kant, want hier kom ik met mijn model 3 -
Ik vermoed dat tot er 100% gecombineerde zijn er toch de nodige discussies zullen plaatsvinden. Want het gaat juist om het grijze gebied.
Wat als: het is druk, alle gecombineerde zijn vol, ook met S en X, maar inmiddels zijn enkele met type 2 leeg gekomen en ik kom er aan met mijn 3?
Gisteren was ik na een 45 minuten snelweg rijden (circa 120/130km/u) aangekomen bij de SuC in Apeldoorn. Ik had nog 50% lading en hing hem aan de SuC. De beide stalls naast mij waren leeg, maar ik kwam niet boven de 60kW uit. Komt dat doordat het buiten koud is? Ik zou toch verwachten dat de auto wel op temperatuur zou zijn...
Gisteren was ik na een 45 minuten snelweg rijden (circa 120/130km/u) aangekomen bij de SuC in Apeldoorn. Ik had nog 50% lading en hing hem aan de SuC. De beide stalls naast mij waren leeg, maar ik kwam niet boven de 60kW uit. Komt dat doordat het buiten koud is? Ik zou toch verwachten dat de auto wel op temperatuur zou zijn...
Dat was gisteravond in Drachten ook. Paar keer moeten verwisselen van paal. Dan zijn er 1 of meerdere defect. Meteen even doorbellen naar Tesla. Die kunnen op afstand zien wat er aan de hand is.