Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vind de A12 sowieso een blank spot qua supercharging. Bij Gouda was ook een logische plek geweest. Als je vanuit Apeldoorn naar Rotterdam rijdt, dan heb je bij Apeldoorn een supercharger en daarna nergens meer. Vreemd genoeg zitten er bij Breda en Oosterhout weer twee heel dicht bij elkaar. De logica ontgaat mij soms een beetje.
 
  • Like
Reactions: HWS
Even een update over de Supercharger NH Hotel Naarden. Rondje gereden, maar niets gezien. Aan de receptie gevraagd en ... er komt géén supercharger Tesla! Wel komen er NH eigen laadpalen, die staan er al,, maar zijn nog niet aangesloten.

Wat nog zou kunnen is dat ze ze bij de jachthaven plaatsen. Ik ga er niet vanuit dat ze NH Hotel Jan Tabak (Bussum overigens) hebben bedoeld, want die hebben echt weinig parkerruimte boven.
 
Bij de Meern zou mooie optie zijn genoeg plek daar en burger king, la place en starbucks daar

Goed idee, langs A12 en eerste SC echt in omgeving van Utrecht. Ruimte zat en dicht genoeg bij A2 om ook van A2 af te gebruiken. Overigens is de afstand tussen Oosterhout en Breda Princeville maar 15 km, dus de afstand tot Breukelen (tot de Meern 19 km) maakt niet uit: de locatie is wel logisch.
 
  • Disagree
Reactions: SpeedyEddy
Weet iemand wat er in Urmond aan de hand is/was.
En is Urmond inmiddels weer te gebruiken?

Alvast bedankt voor het antwoord.
Vandaag rond de lunch daar gewoon kunnen laden, alle stalls beschikbaar of in gebruik. Ook een tesla mobile service MS was aan het laden. Er kwam wel een busje van engie, maar de drie medewerkers bleven gewoon in hun busje zitten.
Meer kan ik niet zeggen over de locatie urmond. Oh wacht, nog een ding: het zonnetje scheen lekker ;)
 
  • Like
  • Informative
Reactions: XvoorX and zkpq